معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

راه اندازی فست فود ، گزینه خوبی برای شروع یک کسب و کار کوچک است. همچنین روش‌های زیادی برای گسترش یک فست‌فود وجود دارد و الزاماً همان منوی اولیه، ملاک عمل طولانی مدت در این کسب و کار نخواهد بود. با کمی آینده ‌‌نگری می‌توانید با اجاره محل، خرید تجهیزات فست‌فود و استخدام نیروی انسانی لازم، فست فود خود را راه‌اندازی کنید. اما راه اندازی یک فست‌فود، مانند هر کسب و کار دیگری، نیاز به تحقیق و برنامه‌ریزی دارد. علاوه برای این باید از تیمی حرفه ای برای راه اندازی فست فود بهره ببرید. در این مطلب قصد داریم به مراحل راه اندازی فست فود بپردازیم. با ما همراه باشید.
برای راه اندازی فست فود به چه تخصص هایی نیاز می باشد؟

فرایند راه اندازی فست فود و رستوران امری بسیار پیچیده است که نیازمند تخصص های زیر می باشد:

دانش اقتصادی :  برای تهیه بیزنس پلان و استراتژی ورود به بازار شما نیازمند داشتن اطلاعات در مورد بازار، میزان تقاضا و رقبا هستید. برای جمع آوری این اطلاعات شما نیازمند تجربه حضور در صنعت راه اندازی فست فود هستید. گاها مشاهده می شود برخی از افراد سود جو که هیچ گونه تخصصی در این حوزه ندارند اقدام به دادن مشاوره های تخصصی به سرمایه گذاران و کسانی که خواهان راه اندازی فست فود هستند می نمایند و با توجه به خلاء های قانونی موجود نمی توان با اینگونه افراد برخورد نمود. جالب است بدانید که برخی از این افراد حتی دیپلم ندارند و با مفاهیم اولیه حسابداری و مدیریت هزینه آشنا نیستند.

دکوراسیون داخلی فست فود : این بخش ساده ترین بخش از راه اندازی فست فود است، و با توجه به اینکه خیلی از افراد در کشور ما سابقه ساخت و ساز را دارند می توانند این بخش را خودشان اجرا نمایند. شایان ذکر است که تفاوت هایی بین دکوراسیون فست فود و منازل وجود دارد و در آموزش راه اندازی فست فود می توان این بخش را به سرمایه گذاران سپرد.

آشنایی با تهیه منو فست فود و فرمولاسیون آن: کسانی که قصد راه اندازی فست فود را دارند احساس می کنند که این مرحله به آموزش نیازی ندارد. و گاها برخی از افراد اعتقاد دارند که آشپزی یکی از اعضای خانواده آنها به اندازه ای منحصر به فرد است که باعث جذب همگان می گردد. ولی غافل از اینکه آشپزی در فست فود و رستوران صنعتی می باشد و با آشپزی خانگی تفاوت های زیادی دارد. و از موارد مهم در راه اندازی فست فود تهیه منو و فرمولاسیون آن می باشد.
مراحل راه اندازی فست فود
مدیریت فست فود : این مرحله را می شود با آموزش بر طرف نمود. هر کسی که قصد  راه اندازی فست فود را دارد بهتر است که آموزش فست فود را پیش کارشناسان این صنعت ببیند. البته شایان ذکر است که برخی از افراد که خود نیازمند آموزش هستند با عناوین همچون سر آشپز فعالیت می نمایند.
مراحل راه اندازی فست فود

    انتخاب مشاور ای حرفه ای و مسلط به مارکتینگ و بازارشناسی در حوزه راه اندازی فست فود تهیه بیزنس پلان برای راه اندازی فست فود
    تهیه برنامه استراتژیک و مسیر هدف
    انتخاب نام مجموعه قبل از راه اندازی فست فود
    انتخاب لوکیشن مناسب برای راه اندازی فست فود
    تهیه نقشه تاسیسات برای آشپزخانه فست فود
    خرید تلفن برای فست فود
    تهیه نقشه دکوراسیون فست فود
    اجرای دکوراسیون داخلی فست فود
    اجرای نمای خارجی فست فود
    تهیه تجهیزات آشپزخانه فست فود
    راه اندازی آزمایشی ماشین آلات آشپزخانه فست فود
    نوشتن منو فست فود
    تبلیغات قبل از افتتاحیه
    تهیه قیمت تمام شده محصولات در فست فود
    مراحل راه اندازی فست فود
    انتخاب مشاور ای حرفه ای و مسلط به مارکتینگ و بازارشناسی در حوزه راه اندازی فست فود
    تهیه بیزنس پلان برای راه اندازی فست فود
    تهیه برنامه استراتژیک و مسیر هدف
    انتخاب نام مجموعه قبل از راه اندازی فست فود
    انتخاب لوکیشن مناسب برای راه اندازی فست فود
    تهیه نقشه تاسیسات برای آشپزخانه فست فود
    خرید تلفن برای فست فود
    تهیه نقشه دکوراسیون فست فود
    اجرای دکوراسیون داخلی فست فود و
    اجرای نمای خارجی فست فود
    تهیه تجهیزات آشپزخانه فست فود
    راه اندازی آزمایشی ماشین آلات آشپزخانه فست فود
    نوشتن منو فست فود
    تبلیغات قبل از افتتاحیه
    تهیه قیمت تمام شده محصولات در فست فود
هزینه های اصلی برای راه اندازی فست فود کدامند ؟

هزینه های اصلی راه اندازی فست فود به شرح زیر می باشد:

اجاره ملک برای راه اندازی فست فود
تاسیسات مورد نیاز آشپزخانه فست فود
دکوراسیون فست فود
تجهیزات آشپزخانه فست فود
راه اندازی و آموزش پرسنل در فست فود
چاپ و بسته بندی غذاها
مواد اولیه مورد استفاده در فست فود
اخذ جواز فست فود شامل چه مراحلی است؟

مرحله اول: متقاضی باید جهت اخذ مجوز به اتحادیه مربوطه مراجعه کند.

مرحله دوم: درخواست خود را به صورت کتبی به اتحادیه ارائه کند.

مرحله سوم: اتحادیه جواب درخواست رو حداکثر تا 15 روز به متقاضی می دهد.

مرحله چهارم: اگه اتحادیه درخواست را قبول کند، متقاضی باید از اون تاریخ ظرف حداکثر سه ماه مدارک مورد نیاز اتحادیه رو تکمیل کند و به اتحادیه ارائه بدهد.
مشاوره جهت راه اندازی فست فود

اگر تجربه ای در زمینه راه اندازی فست فود و خرید تجهیزات فست فود ندارید، بهتر است تا با گروه حرفه ای در این زمینه مشورت کنید تا در سرمایه گذاریتان دچار شکست نشوید. چه بسا بسیاری از کسانی که با سرمایه بسیار و به دلیل عدم مشاوره، سرمایه خود را از دست داده اند و چه بسیارند کسانی که با سرمایه اندک و مشاوره با تیم مجرب و حرفه ای، به سود و در آمد بالایی دست یافته اند.
راه اندازی فست فود با فست فود شاپ

فست فود شاپ، با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی کافی شاپ و فست فود و کافی شاپ و هتل ها، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما می باشد.

این شرکت با تیم فعال و با انگیزه، کسب و کار خود را توسعه داده و قادر به گسترش روابط تجاری خود با شرکت ها و برند های معتبر دنیا می باشند. تهیه لوازم آشپزخانه صنعتی را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی فست فود با ما تماس بگیرید. یا می توانید به سایت www.fastfoodshop.ir مراجعه نمایید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : راه اندازی فست فود با فست فود شاپ,خرید تجهیزات فست‌فود,راه اندازی فست فود, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت: 0:51

رنگ بنفش بادمجانی، رنگ آبی، رنگ نارنجی مبلمان به نظر بعضی از افراد می تواند چشم نواز باشد. اما برای شما، یک اثر هنری است که می خواهید در دکوراسیون داخلی منزل خود از آن استفاده نمایید. اما تزئین صحیح اطراف یک مبل رنگی چگونه است؟ شما همچنین به الگوی مناسب برای دکوراسیون داخلی نیاز خواهید داشت! شما باید آنها را به طور صحیح با سایر دکورها، سبک ها و قطعات متناسب با آن به کار ببرید. در تصاویر نمونه از دکوراسیون اطراف مبلمان می باشد. که بسیار شیک ولوکس است و شما می توانید به راحتی از آنها الگو بگیرید.

از سایه های سفید، سبک و خنثی استفاده کنید.

سفید یا یک برنزه خنثی راهی عالی برای ست کردن آن با مبلمان است. می توانید یک قسمت از دیوار اطراف مبلمان را رنگ سفید کنید. این امر باعث می شود که نگاه مردم به جلو و عقب حرکت کند، نه اینکه روی یک چیز متمرکز شود. همچنین یک چشم نواز عالی ایجاد می کند و به شما امکان می دهد با یک سبک متفاوت از دکوراسیون داخلی منزل خود را انجام دهید.

از الگوهای مختلف بهره ببرید.
الگوهای مخلوط کردن را در یک اتاق تمرین کنید. اگر به درستی انجام نشود، این می تواند نتیجه ی عکس دهد. بنابراین، از کم شروع کنید. از یک الگوی هندسی یا یک الگوی راه راه استفاده کنید. آنچه که نتیجه مثبت می دهد و فضا را متعادل می کند بیابید. مواردی از بافت های مختلف را در اطراف مبلمان رنگی قرار دهید. با گذشت زمان، می فهمید که چه چیزی کار می کند، چه چیزی انجام نمی شود، و چگونه می توانید آن رنگ پررنگ را با بقیه بافت ها، چاپ ها و الگویی که با آنها در خانه کار می کنید ترکیب کنید.

در مورد رنگ های پر رنگ شما باید آنها را به طور صحیح با سایر دکورها، سبک ها و قطعات متناسب با آن کار کنید. در هنگام تزئین یک اتاق چند نمونه از این نکات ساده را در نظر بگیرید که یک مبل رنگی در آن قرار خواهد گرفت.

رنگ نارنجی روشن یا قرمز را می تواند به راحتی با یک بالشت سیاه تیره یا هررنگ دیگر ست شود. استفاده از بالشت به رنگ های مختلف این اجازه را به شما می دهد، که سبک و سلیقه شخصی خود را در دکوراسیون داخلی منزلتان به کار ببرید.

زمان کافی برای دکوراسیون داخلی منزلتان صرف کنید.
وقت بگذارید و رویکردهای مختلف را انجام دهید، موارد را به اطراف حرکت دهید. که به شما امکان می دهد تا چیزها را از طریق لنزهای مختلف مشاهده کنید، تا اینکه در نهایت قاب کاملی پیدا کنید. قرار نیست در یک مدت زمان کم این کار را انجام دهید. و واقعاً باعث می شود که شخصیت شما بدرخشد.

دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون

مدرسه معماری داخلی آرت کانر برگزار کننده دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون در گرایش ها و شاخه های مختلف از جمله :

    دوره آموزشی روشنایی و نورپردازی

    دوره آموزشی جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ

    دوره آموزشی جامع فنگ شویی

    دوره آموزشی  تابلوهای دکوراتیو و پتینه

  دوره آموزشی تخصصی دکوراسیون داخلی

    دوره آموزشی تخصصی چیدمان و سبک شناسی می باشد.

جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون در مدرسه معماری داخلی آرت کانر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 01732331513

با توجه به اینکه بازار معماری ایران با کمبود متخصص در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی مواجه است، گذراندن دوره تخصصی دکوراسیون داخلی باعث می شود تا افراد علاقمند به این حوزه به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست یابند و انواع راه حل و تکنیک ها را با توجه به کاربری و نوع معماری هر فضا بشناسند. در این دوره ها تاکید بر آموزش تکنیک های عملی برای سبک های مختلف معماری است. ما با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و محصولات آموزشی به شما کمک می کنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید. همچنین شما می توانید به آدرس سایت www.art-connor.com مراجعه کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نحوه برگزاری دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون,دوره آموزشی تخصصی دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی منزل, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 296 تاريخ : يکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت: 0:49

ظروف یکبار مصرف انواع مختلفی دارند ، در اینجا قصد داریم به توضیحاتی در مورد ظروف یکبارمصرف کاغذی بپردازیم . لیوان یکبار مصرف کاغذی نیز در حجم و سایز های مختلف در کارخانه های تولید ظروف یکبار مصرف تولید و روانه ی بازار می شود.

لیوان کاغذی چطوری تولید میشه؟

در تولید لیوان کاغذی از ظروف کاغذ مخصوص به صورت رول به عنوان مواد اولیه در ضخامت و اندازه های مختلف ، وارد دستگاه شده و بعد از شکل گیری ، ضایعات آن برش می خورد و به شکل لیوان یا هر ظرف دیگری در می آید . از فواید نوع کاغذی این ظروف شیک و بهداشتی بودن و تجزیه پذیری آن می باشد ، ولی عدم تولید مواد اولیه در داخل ایران و وابستگی به واردات و همچنین امکان تولید فقط یک نوع ظرف با یک دستگاه قیمت این ظروف حدود دو سه برابر سایر ظروف یکبار مصرف می باشد .

تکوک ارائه کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی در ایران

ارائه لیوان یکبار مصرف کاغذی در ایران سابقه ی تولید ظروف یکبار مصرف اعم از لیوان ، بشقاب و سایر ظروف در ایران به حدود 30 سال پیش باز می گردد ، که تولید این محصولات تنها با شروع به کار یک کارخانه آغاز شد ، اما به تدریج بر تعداد این کارخانه ها و شرکت ها افزوده شد .

از آنجا که بازار لیوان یکبار مصرف در ایران و سایر گونه های این ظروف با تغییراتی که در سبک زندگی ایرانیان رخ داده در ارتباط مستقیم بوده و همسو با تغییرات زندگی ، مصرف این گونه محصولات نیز رو به گسترش بوده است و به همین علت تعداد تولیدکنندگان و فعالان ارائه کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی و سایر محصولات این حوزه به سرعت رو به ازدیاد می باشد ، تا جایی در حال حاضر بیش از 1500 واحد تولیدی ظروف یکبار مصرف در کشور فعالیت می کنند ، که حدود دو الی سه درصد از این تعداد تولییدکنندگان ظروف کاغذی می باشند . این واحد های تولیدی به دو صورت کارگاهی ( با استفاده از یک تا دو دستگاه ) و کارخانه ای ( با استفاده از چندین دستگاه ) فعالیت می کنند . تکوک یکی از فروشگاه های اینترنتی ارائه کننده لیوان کاغذی و ظرف یکبار مصرف کاغذی می باشد .

تکوک فروشنده لیوان یکبار مصرف کاغذی در سراسر کشور

با توجه به فرهنگ مردم کشورمان که در شادی ها و ولادت ها و همچنین انواع مراسم های عزاداری به خیرات غذا و حلوا ، شربت ، چای و … می پردازند ، استفاده از ظروف یکبار مصرف این مقوله را نیز برای آن ها آسان تر می کنند و در نهایت تکوک با هدف خرید آسان ظروف یکبار مصرف مفتخر است تا محصولات مورد نیاز مشتریان خود را با سریع ترین راه به دست آنان برساند . تکوک یک فروشگاه اینترنتی معتبر لیوان و ظروف کاغذی یکبار مصرف می باشد که این مزیت را دارد تا مشتریان بتوانند طرح دلخواه خود را بر روی محصول مورد نظر به چاپ برسانند .

آخرین قیمت لیوان یکبار مصرف در تکوک

شما می توانید برای آگاهی از قیمت های به روز انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی ، شامل لیوان پیش دستی و … می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر و وب سایت های رسمی تکوک که تولید کننده ی این محصولات می باشد مراجعه نمایید ، باید توجه داشته باشد این قیمت ها با توجه به نوسانات اقتصادی متغیر خواهد بود .

 عمده فروشی لیوان یکبار مصرف کاغذی در تکوک

خرید و فروش محصولات یکبار مصرف نیز مانند بسیاری از محصولات به صورت عمده دارای مزایا ویژه ی خود می باشد . عمده فروشان ظروف یکبار مصرف از آنجایی که به طور مستقیم با کارخانه ها همکاری دارند ، علاوه بر آگاهی از نیاز بازار و انتقال آن به تولییدکننده ها، محصولات را با قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه هایی که این ظروف را به صورت جزئی یا تعداد پایین به فروش می رسانند ، خواهند داشت .

مشتریان می توانند سفارشات خود را در تعداد بالا در تکوک بعنوان سفارش و خرید عمده لیوان کاغذی و ظروف یکبار مصرف انجام دهند . قیمت عمده لیوان یکبار مصرف کاغذی بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت تعداد کم آن خواهد بود .

عرضه بدون واسطه انواع لیوان یکبار مصرف

امروزه انواع ظروف یکبار مصرف اعم از کاغذی ، فومی و به ویژه ظروف یکبار مصرف پلاستیک در مقادیر بالای مورد استفاده قرار می گیرد . فروشگاه اینترنتی تکوک با پخش و عرضه لیوان یکبار مصرف کاغذی و پیش دستی و به طور کلی سرویس این ظروف سعی دارد با ارائه ی این محصولات به طور مستقیم و بدون واسطه سبب شده است تا خریداران از خریدشان رضایت بیشتری داشته باشند .

مزیت عرضه بدون واسطه انواع لیوان یکبار مصرف در تکوک

با کوتاه شدن دست دلالان و واسطه ها قیمت این محصولات بسیار مناسب و تقریبا با قیمت کارخانه برابری می کند که این خود مزیت مهمی برای سازمان ها و مراکزی است که از این محصولات یکبار مصرف به تعداد چشمگیری استفاده می کنند .

چاب ظروف پاپکرن با طرح دلخواه شما

چاب ظروف پاپکرن با طرح دلخواه شما :استفاده از ظرف پاپکرن به جای روش های سنتی بسته بندی باعث جلب توجه و حفاظت محیط زیست و جلوگیری از افت کیفیت می گردد. جعبه پاپکرن سبب می شود تازگی، طعم و کیفیت پاپکرن حفظ گردد. سایز های قابل تهیه از این محصول شامل ظرف های پاپکرن یک نفره، دو نفره و خانواده می باشد.

طرح های زیبای قابل چاپ بر روی جعبه های پاپکرن از لحاظ بصری باعث لذت خوردن پاپ کورن تازه خواهد شد. جنس جعبه پاپکرن موجود در این مجموعه به علت استفاده از مقوای ایندربورد کاملا بهداشتی هیچ گونه تاثیر سوء بر اغذیه ندارد.
جعبه های تولیدی این مجموعه شامل انواع جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هدیه و جعبه کیک و شیرینی می باشد. علاوه بر محصولات سایت تاپ پک جعبه های خاص متناسب با سلیقه شما نیز تولید می کند. برای سفارش محصولات تکوک کافی است با ما تماس بگیرید.

چاپ ظروف یکبار مصرف مجلسی

چاپ ظروف یکبار مصرف مجلسی مراسم هایتان را به ما بسپارید!

ما طبق سفارش شما برای هر مراسمی که بخواهید ، لیوان کاغذی ، با طرح مورد نظر شما را چاپ می کنیم.

شما می توانید لیوان های پذیرایی در کنفرانس ها و یا جلسات خود را به ما سفارش دهید تا با توجه به سلیقه شما طرح مورد نظرتان را بر روی لیوان کاغذی چاپ کنیم.

شما هر طرحی را که بخواهید ما برایتان بر روی لیوان کاغذی چاپ می کنیم و یا طرح مورد نظرتان را به ما بدهید تا برایتان روی لیوان کاغذی پیاده کنیم.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : چاپ ظروف یکبار مصرف مجلسی,چاب ظروف پاپکرن,خرید عمده لیوان کاغذی,تولید لیوان کاغذی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 302 تاريخ : يکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت: 0:48

کود مرغی یکی از با ارزش ترین کودهای ارگانیک موجود در بازار است. این کود طبیعی در مقایسه با کودهای شیمیایی بسیاری از عناصر ضروری گیاهان را در خود جای داده است. اگر کود مرغی به درستی عمل آوری شود و به کمپوست مناسب تبدیل گردد، از بسیاری از کودهای شیمیایی موثرتر و مفیدتر واقع خواهد شد. بنابراین محصولاتی نظیر پلت کود مرغی روز به روز مورد استقبال بیشتر کشاورزان و زارعین قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد این رونق استفاده از پلت کود مرغی با توجه به ارگانیک بودن این کود در پرورش سبزیجات بیش از هر محصول کشاورزی دیگری مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله سعی می کنیم به مهم ترین مزایای استفاده از کودهای مرغی بپردازیم. قبل از هر چیز لازم است که با برخی از ویژگی های کود مرغی و پلت مرغی آشنا شویم.

جمعیت مرغداری هر ساله در حال افزایش است و مقادیر زیادی از مرغداری ها رد می شوند. جمعیت مرغ برای مثال در هند 489 میلیون و میزان کود 12?1 میلیون تن تخمین زده می شود.جمعیت مرغ در کل گسترش نمی یابد ، بلکه فقط در برخی از جیب ها متمرکز است.
بطور معمول ، کود حداقل در مدت یک ماه در بیشتر مزارع نگهداری می شود ، حداقل برای مدت زمان یک ماه و این منجر به از بین رفتن تقریبا 40? نیتروژن می شود که باعث کاهش ارزش کود می شود.

انواع مختلفی از کود مرغی مانند کود دامی عمیق ، کود گوشتی ، کود قفس و کود مرتفع وجود دارد. مقادیر مغذی کود مرغی بسته به شرایطی که در آن فرآوری می شود ، بطور قابل توجهی متفاوت است.
نسبت بستر به کود و میزان رطوبت باعث تغییر قابل توجهی در کودهای خانه های مختلف می شود. کود مرغی حاوی حدود 5/5 درصد نیتروژن ، 1?5-3?5 درصد فسفر و 1?5-3?0 درصد پتاسیم و ریز مغذی ها به مقدار قابل توجهی است.
کاربرد اراضی کود مرغی برای محصولات زراعی سنتی و هنوز هم مهمترین کاربرد آن بوده است. اما ، روش های نوین پرورش مرغ ، مشکل را پیچیده کرده است. بخش اعظم کود موجود در حال حاضر حاوی هیچ بستر نیست. در هنگام استفاده از پرندگان در قفسها یا شکافها ، از بستر استفاده نمی شود.
وقتی از بستر طیور استفاده می شود ، رطوبت را جذب می کند و باعث می شود که کود دامی شسته شود بنابراین یک سطح بزرگ در معرض هوا قرار می گیرد. از طرف دیگر کودهای کودی حاوی 60-70? رطوبت هستند و روند کار را دشوار می کنند.

در عین حال ، اگر برای کاهش رطوبت ذخیره شود ، تلفات مواد مغذی رخ می دهد و هزینه حمل و نقل افزایش می یابد. یکی دیگر از مشکلات عجیب این کود این است که نیتروژن خیلی سریع در دسترس است به طوری که اگر در استفاده از آن احتیاطی صورت نگیرد ، سوزش اتفاق می افتد.

انواع کود مرغی

انواع مختلفی از کود مرغی مانند کود دامی عمیق ، کود گوشتی ، کود قفس و کود مرتفع وجود دارد.
کود مرغی مرغداری:
این به کود تولید شده توسط لایه ها در دوره تخم گذاری اشاره دارد. بستر عمیق برای مرغهای تخمگذار معمولاً از پوسته های بادام زمینی ، پوسته برنج یا تراش چوب در لایه ای به عمق 10-15 سانتی متر تشکیل شده است.

در طول تولید ، کود تجمع یافته با بستر مخلوط می شود. با افزودن دفع مدفوع ، بستر مرطوب می شود اما هوازی می ماند. تخمیر هوازی با تولید گرما و از بین رفتند. CO 2 و آمونیاک اتفاق می افتد.
در این سیستم ، مرغ های مرغی در هر قلم ، در قلم های بزرگ نگهداری می شوند و در هر کف ، روی کف پوشیده از بسترهایی مانند نی ، گرد و غبار یا برگهایی تا عمق 8-12 اینچ مشاهده می شوند. بستر عمیق تجمع مواد مورد استفاده برای بستر با کود مرغ است تا اینکه به عمق 8 تا 12 اینچ برسد.

از مواد آلی خشک مناسب مانند گرد و غبار اره ، برگها ، چمنهای خشک ، صدفهای زیر زمینی ، شکسته شدن ساقه های ذرت و کبابها ، پوست درختان به مقدار کافی برای ایجاد عمق حدود 6 اینچ در قلم باید استفاده شود. قطرات پرندگان به تدریج با مواد مورد استفاده در ساخت بستر ترکیب می شوند.

کود خانگی گوشتی:
این کود شبیه کود کود مرغی عمیق است ، اما بسترها بیشتر به دلیل تغییر محدود محدود به آمونیاک کاهش می یابد. این باعث می شود کود نسبتاً کمتری نسبت به کود دامی در نیتروژن وجود داشته باشد.
کود قفس:
این کود حاوی 60-70? رطوبت است زیرا با مواد بستر مخلوط نمی شود. در هنگام استفاده از پرندگان در قفسها یا شکافها ، از بستر استفاده نمی شود. در صورت استفاده زود هنگام از آن ، فقدان عظیم آمونیاک در این کود دفع می شود.
در قفس های مرغ از هر نوع مرغ ، هرم و نوع پشته استفاده می شود. اینها در اندازه های استاندارد مختلف برای پاسخگویی به نیازهای تولیدکننده مرغ خاص در دسترس هستند. قفس های لایه ای به سبک هرمی در مدل های 2 ، 3 ، 4 یا 5 ردیف عرضه می شوند که هر مدل با انتخاب ویژگی های اتوماسیون. این موارد عبارتند از:
تحویل خودکار خوراک ، جمع آوری خودکار تخم مرغ و حذف کود خودکار. در سیستم های تخمگذار ، هر قفس شامل 1-25 پرنده است و در بالای گودال معلق است.

گودال عمیق یا کود مرتفع:
سیستم کود جامد گودال عمیق یا ساختمان بلند مرتفع ، دارای یک کف بتونی و دیوارهای جانبی یا سنگ تراشی یا بتونی است و به طور معمول 2-6 پا در زیر زمین ساخته می شود.
قلم ها یا قفس ها سپس در کفپوش های شکاف دار 8 پا یا بیشتر از کف گودال ساخته می شوند. از آنجا که گودال اغلب زیر سطح زمین ساخته می شود ، باید مراقب باشید که از آلوده بودن سطح آب و زیرزمین اطمینان حاصل شود.

زهکشی بنیاد و درجه بندی خارجی برای هدایت آبهای سطحی به دور از خشک شدن کود کمک می کند ، به طوری که ممکن است کمپوست طبیعی رخ دهد.
سرعت بالای حرکت هوا از فن های مکانیکی مستقر در گودال به خشک نگه داشتن کود نسبتاً کمک می کند. از مزایای سیستم گودال عمیق این است که کود قبل از برداشتن می تواند چندین ماه نگهداری شود.

دو مزیت مهم کودهای حیوانی در مقایسه با کودهای شیمیایی

کودهای حیوانی در مقایسه با کودهای شیمیایی چندین مزیت مهم و اساسی دارند. به طور خلاصه دو مزیت مهم کودهای حیوانی در مقایسه با کودهای شیمیایی عبارت است از:

  • سلامت بالاتر: با توجه به اهمیت روزافزون تولید محصولات ارگانیک، کودهای حیوانی و طبیعی از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.
  • قیمت مقرون به صرفه تر: کودهای حیوانی علی الخصوص کود مرغی عناصر با ارزشی را در خود جای داده است، عناصر با ارزشی که با صرف هزینه کم تر تولید شده و به مصرف می رسند.
  • کود مرغی برای سبزیجات هم کاربرد دارد.

ویژگی های تغذیه ای کود مرغی هیراکود

در مقاله ای در مورد کودهای کامل کشاورزی و کودهای NPK توضیحاتی داده شد. همانطور که در مقاله معرفی کود NPK توضیح دادیم، مهمترین عناصر به کارگرفته شده در کودهای کامل NPK عناصر نیتروژن، فسفر و پتاسیم است . سه عنصری که به عنوان عناصر پرمصرف و ماکرو در تغذیه گیاهان مورد توجه قرار می گیرد. جالب است که کود مرغی به طور طبیعی حاوی این سه عنصر در مقادیر قابل توجه ای است. سه عنصری که با جذب در گیاه به رشد رویشی گیاهان کمک می کند. در این بین عنصر نیتروژن مهمترین بخش از ترکیبات کودهای مرغی را تشکیل می دهد. ازت موجود در ترکیب کود مرغی و یا پلت مرغی به رشد رویشی گیاهان کمک زیادی می کند. عنصری که باید در مقاطع زمانی خاصی به گیاهان داده شود. به طور کلی در هر تن کود مرغی با 50 درصد آب حدودا 20 کیلوگرم ازت، 13 کیلوگرم پتاسیم و 25 کیلوگرم فسفر موجود است. در کنار این سه عنصر ماکرو و پرمصرف عناصر آهک و منیزیم نیز به میزان حدود 42 کیلوگرم در هر تن کودمرغی وجود دارد. مجموع این ترکیبات به همراه عناصر ضروری دیگر کود طبیعی کاملی را برای کشت تشکیل می دهند. یکی از مزایای استفاده از کودهای مرغی استفاده همزمان از یک ترکیب برای بهره مندی از چندین ماده غذایی مفید است.

کود مرغی حاوی تمام مواد مغذی اساسی گیاهان است که توسط گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. اینها شامل نیتروژن (N) ، فسفر (P) پتاسیم(K) ، کلسیم (Ca) ، منیزیم (Mg) ، گوگرد (S) ، منگنز (منگنز) ، مس (مس) ، روی (روی) ، کلر (Cl) ) ، بورون (B) ، آهن (آهن) و مولیبدن (مو).
مقادیر این مواد مغذی بسته به عوامل زیادی از جمله سن و رژیم غذایی گله و همچنین میزان رطوبت و سن کود می تواند متفاوت باشد.
کود مرغی حاوی عناصر غذایی است که می تواند از تولید محصول پشتیبانی کند و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک را تقویت کند. این ظرفیت نگه داشتن رطوبت خاک را افزایش داده و حرکت جانبی آب را بهبود می بخشد .

در نتیجه باعث بهبود راندمان آبیاری و کاهش خشکی عمومی خاک های شنی می شود. کاربرد کود مرغی باعث افزایش حفظ خاک و جذب مواد مغذی گیاه می شود. این تعداد و تنوع میکروارگانیسم های خاک ، به ویژه در شرایط شنی را افزایش می دهد.
این اثر با افزایش آب و در دسترس بودن مواد مغذی ، و همچنین سرکوب سطح مضر نماتدهای انگلی ، قارچ ها و باکتریها ، باعث بهبود سلامت گیاهان می شود.

خواص فیزیکی و شیمیایی کود مرغی 

بسیاری از فرآیندهای فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی می توانند ویژگیهای کود دامی را از فرم اصلی دفع شده خود تغییر دهند. مقادیر ویژگی تولید کود حذف شده در جدول 3 آمده است. این مقادیر مقادیر معمولی را بر اساس منابع داده موجود نشان می دهند.
این برآوردها ممکن است مفید باشد اما از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این مقادیر ممکن است برای برنامه ریزی بلند مدت یک مزرعه قبل از هر نمونه در دسترس باشد و برای برآورد برنامه ریزی برای حل مسائل منطقه مفید باشد.
هر زمان ممکن باشد ، به جای برآوردهای جدولی ملی باید از نمونه‌های خاص سایت یا سایر برآوردهای موضعی استفاده شود. عملیات مجاز تغذیه حیوانات غلیظ مجاز است که سالانه کودهای بازیافت شده را برای مزرعه خود گزارش کند. از مقادیر جدول بندی شده برای اهداف برنامه ریزی استفاده کنید تا مقادیر اختصاصی سایت در دسترس نباشند.

ویژگی های انتقال کود

ویژگیهای انتقال کود بسته به نوع ماده جامد بستگی دارد. معمولاً بسته به محتوای جامد کودها به عنوان مایع ، دوغاب ، نیمه جامد یا جامد طبقه بندی می شوند. مرز بین طبقه بندی دست زدن ثابت نیست اما با ترکیب خاص متفاوت است.
کود را می توان با توجه به محتوای ماده خشک به عنوان مایع ، دوغاب نیمه جامد و جامد طبقه بندی کرد.

کود مایع حاوی حداکثر 4? مواد جامد است و با تجهیزات آبیاری قابل کنترل است. کود مایع با این نوع مواد جامد را می توان با از بین بردن مواد جامد بزرگتر از کود از طریق نوعی جداسازی جامدات یا اضافه کردن آب رقیق کننده بدست آورد.
سیستم های تصفیه تالاب معمولاً اگر به درستی طراحی و کار شوند ، کمتر از 1? مواد جامد دارند. تالاب های بیش از حد بار شده می توانند تا 2? مواد جامد برسند.

کود دامی از مواد جامد حاوی 4? تا 10? مواد جامد است و برای دست زدن به آن ممکن است به پمپهای خاصی احتیاج داشته باشد. * کود نیمه جامد حاوی 10 تا 20 درصد مواد جامد است. کود برای پمپ خیلی ضخیم است.
کود جامد حاوی 20? مواد جامد یا بیشتر است. این کود کود را می توان انباشته یا با لیفتراک یا سطل جمع کرد.

اهمیت کود مرغی در مقایسه با سایر کودهای حیوانی

به طور کلی کودهای حیوانی از سایر کودهای شیمیایی موجود در بازار مقرون به صرفه تر و سالم تر هستند. به همین دلیل استفاده از کودهای شیمیایی در موارد خاص و بر اساس نیاز خاک به توصیه ی متخصصین خاکشناسی صورت می گیرد.
در بین کودهایی که منشا حیوانی دارند، کود مرغی کیفیت بالاتری نسبت به کودهای دامی دارد. طبق مستندات آزمایشگاهی ازت موجود در کودهای مرغی بیش از سه برابر کودهای دامی اندازه گیری شده است. همانطور که می دانید ازت مهمترین ترکیب موثر در رشد رویشی گیاهان محسوب می شود. مورد بعدی عنصر فسفر است که در ترکیب فسفات کودهای مرغی و دامی مورد سنجش قرار گرفته است. عنصر فسفر کود مرغی بیش از 5 برابر فسفر کودهای دامی اندازه گیری شده است. عنصر پتاسیم نیز در ترکیبپتاس کودهای حیوانی موجود است. این عنصر نیز در ترکیب کودهای مرغی بیش از کودهای دامی یافت می شود.

فواید کود آهن هیراکود بر روی چمن

کود آهن یکی از ضروری ترین عناصر ریز مغذی در گیاهان است. این عنصر کم مصرف در فرآیند تولید کلروفیل نقش مهمی را ایفا می کند. به همین دلیل تولید کلروفیل و سبزینه برگ گیاهان تا اندازه زیادی وابسته به عنصر آهن می‌باشد. اهمیت آهن تا به آنجا پیش رفته است که کارشناسان تغذیه گیاهی همواره در تلاش برای تشخیص علائم کمبود آهن و رفع موانع جذب عنصر آهن بوده‌اند.

اثر کود کلات آهن بر رنگدانه های فتوسنتزی

مطالعه تنش خشکی و محلول پاشی و اثر کلات آهن بر رنگدانه های فتوسنتزی : خشکسالی مهم ترین عامل محدود کننده رشد گیاه و تولید محصول در سراسر نقاط جهان است.کشور ایران از جمله کشورهایی است که در کمربند مناطق خشک و بیابانی جهان واقع شده است. وجود هر نوع تنشی از قبیل خشکی بسته به اینکه در چه مرحله یا مراحلی از رشد رخ دهد، موجب صدمه به یک یا تعدادی از اجزای عملکرد و در نتیجه عملکرد نهایی خواهد شد. تنش طولانی مدت بر تمام فرایندهای متابولیک گیاه اثر می گذارد و درنتیجه موجب کاهش تولید گیاه میشود. گیاهان دارویی منابع طبیعی ارزشمندی هستند که امروزه مورد توجه کشورهای پیشرفته جهان قرار گرفته و به عنوان مواد اولیه جهت تبدیل به داروهای بی خطر برای انسان تلقی می شوند. در این زمینه ایران یکی از غنی ترین منابع گیاهان دارویی جهان به شمار می رود که دارای تنوع بالای شرایط زیستگاهی برای این گیاهان میباشد. از این رو مصرف برخی از کود ها از جمله کود کلات آهن در این گیاهان مخصوصا در مناطق گرم و خشک بسیار موثر است.

کود سوپر نیتروپلاس

عوامل زنده مفید موجود در کود سوپر نیتروپلاس با اثر محرک رشد و تشدید کننده بر یکدیگر موجب افزایش تولید انواع هورمون ها، انواع سیدروفورها، انواع آنتی بیوتیک ها، مواد باز دارنده رشد عوامل بیماریزا و سیانید هیدروژن گردیده و با توسعه ریشه و حفاظت آن از آسیب عوامل بیماریزای خاکی جلوگیری می کند. نیتروژن در نیتروپلاس باعث تحریک رشد ریشه، جوانه و افزایش میوه می گردد و بر خلاف فرمهای دیگر نیتروژن باعث افزایش بی رویه رشد رویشی گیاه نمی شوند. کلسیم موجود در نیتروپلاس، نقش بسیار مهمی در افزایش استحکام و توسعه دیواره سلولی به ویژه در ریشه ها دارد. کمبود کلسیم منجر به ضعیف شدن ریشه ها می گردد و انها را به تنشهای محیطی و عوامل بیماریزا بسیار حساس می کند. از نیترو پلاس مایع، به عنوان حداقل یک سوم منابع ازتی خود استفاده کنید. محلول پاشی آن باعث افزایش مقاومت گیاه به تنش ها و در نتیجه کاهش سطح اتیلن می گردد. بهترین تیمار برای زدودن سدیم (شوری) روی سطوح خاک های رسی، اضافه کردن منابع نیتروژنی همراه با کلسیم بالا می باشد. اگر سطح سدیم زیاد باشد، از میزان بیشتری محلول استفاده کنید.

خرید کود سیاه غنی شده

کود سیاه غنی شده یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین کود در صنعت کشاورزی محسوب می شود. این نوع از کود می تواند تاثیر زیادی در پروسه کاشت و برداشت محصولات گیاهی داشته باشد. به طوریکه کارشناسان معتقدند استفاده از کود سیاه برای رشد ریشه های گیاهی الزامی و ضروری است و عدم استفاده از آن تا حد زیادی بازدهی در مرحله برداشت را تحت تاثیر منفی قرار می دهد. علاوه بر این محافظت از گیاه در برابر بیماری ها و آفات نیز از دیگر مزایای کود سیاه در صنعت کشاورزی می باشد.

راه های ارتباطی:

جهت خرید، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیریت فروش: مهندس سید مهدی کالفی
شرکت هیراکودشماره موبایل: 09127256897
شرکت هیراکودایمیل: [email protected]
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید کود سیاه غنی شده,اثر کود کلات آهن بر رنگدانه های فتوسنتزی ,فواید کود آهن هیراکود بر روی چمن,ویژگی های کود مرغی و پلت مرغی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 287 تاريخ : يکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت: 0:47

در گذشته‌های نه چندان دور افراد برای مراقبت از لوازم خود از قفل‌های زنجیری استفاده می‌کردند. اما با گذشت زمان و پیشرفت در صنعت سیستم‌های امنیتی قفل‌های برقی به بازار آمده اند و پروسه امنیت و حفاظت را راحت تر کرده اند. یکی از این ابزار که باعث راحتی در ایجاد امنیت شده است؛ قفل برقی نام دارد. خدمات مهدیار عباسی در زمینه نصب قفل برقی در گرگان به شرح زیر می باشد:

نصب قفل برقی درب حیاط توسط نصاب ماهر مهدیار عباسی در گرگان

آنچه مشخص است قدیم از قفل کلون برای بستن درب های حیاط استفاده می شد حال شاهد خرید قفل کامپیوتری و نصب آن روی درب حیاط هستیم با این وجود باز هم نیاز به نصب قفل برقی باعث می شود که امروزه با خرید این نوع قفل و نصب آن امنیت خانه را بالا ببریم . زیرا شما با نصب قفل برقی درب حیاط به نوعی باعث می شوید که با زدن دکمه آیفون به صورت اتوماتیک درب حیاط را باز کنید و نیازی به استفاده از کلید نیست . نصب قفل برقی درب حیاط خود را به مهدیار عباسی بسپارید . شما می توانید برای نصب قفل برقی  در گرگان با ما در تماس باشید .

شماره تماس مهدیار عباسی : 09355733663

نصب قفل برقی درب پارکینگ در گرگان با مجری خدمات الکتریکی مهدیار عباسی

اکثر جک های پارکینگی بگونه ای طراحی شده اند که در هنگامی که درب بسته می شود، گیربکس آنها قفل می گردد و با فشار از بیرون درب باز نمی شود. ولی اگر دو نفر بصورت همزمان با فشار خیلی زیاد از بیرون به درب نیرو وارد کنند و یا خودرویی در هنگام سروته کردن در کوچه با درب پارکینگ شما برخورد کند این احتمال وجود دارد که شفت جک کج شود و بین درب باز شود. جهت جلوگیری از کج شدن شفت جک پارکینگ و همچنین بالابردن امنیت و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به پارکینگ اکیداً توصیه می شود که بهمراه جک درب پارکینگ از قفل برقی سیزا، قفل برقی یوتاب استفاده شود. نصب قفل برقی درب پارکینگ خود را به مهدیار عباسی متخصص در امور فنی بسپارید.

انواع قفل برقی قابل نصب بر روی جک های پارکینگی

به صورت کلی دو نوع قفل برقی برای نصب بر روی جک درب پارکینگ داریم :

  • قفل های برقی RIM LOCK مانند سیزا و یوتاب
  • قفل های برقی شفتی BOLT LOCK مانند قفل BFT و BENINCA

قفل های نوع اول با دریافت یک فرمان لحظه ای باز می شوند و باز باقی می مانند تا درب حرکت کند باز شود و سپس بسته شود و دوباره با برخورد با زبانه خود قفل می شوند ولی قفل های شفتی با فرمان لحظه ای عمل نمی کنند و در تمام مدت باز و بسته شدن درب برق دار می شوند. یعنی در ابتدا قفل برق دار و شفت آن جمع می شود سپس درب شروع به حرکت میکنند و تا انتها باز می شود، سپس درب از حرکت می ایستد و برق قفل قطع می شود و شفت آن بیرون می آید.سپس برای بسته شدن نیز ابتدا قفل برق دار می شود ، شفت آن جمع می شود و درب شروع به بسته شدن می نماید و پس از بسته شدن کامل درب برق قفل نیز قطع می شود و دوباره شفت آن خارج و درب قفل می شود. امروزه بجر پروژه های خاص کمتر پیش می آید از این نوع قفل های شفتی استفاده شود و در 99% موارد از قفل های برقی سری اول استفاد می شود.

روش کار با درب اتوماتیک پارکینگ دارای قفل برقی

در واقع نیاز به انجام هیچ کار خاصی نیست و با زدن ریموت قفل باز می شود و درب شروع به حرکت میکند و بلافاصله پس از بسته شدن درب مجدد قفل چفت می شود. لذا بدون نگرانی و بدون داشتن دانش فنی خاص می توانیم از درب اتوماتیک پارکینگ دارای قفل برقی استفاده نماییم.

نصب قفل برقی درب شیشه ای در گرگان را به مهدیار عباسی بسپارید.

امروزه در بسیاری از اماکن اداری و تجاری از دربهای شیشه ای برای ورودی و یا اتاقها استفاده شده است و اگر این دربهای شیشه ای دارای فریم فلزی نباشد مثل شیشه میرال یک تکه، برای ریموتی کردن این درب شیشه ای نمی توان از قفل های برقی رایج استفاده نمود.اما درب های شیشه ای که فریم فلزی دارند مناسب برای نصب قفل برقی برای درب شیشه ای می باشند.

خصوصیات قفل برقی درب شیشه ای

برای ریموتی کردن درب شیشه ای میرال باید از یک نوع قفل خاص استفاده نمود که در بالای درب نصب می شود. کارکرد این قفل برقی و یا قفل مگنتی درب شیشه ای به این صورت است که دستگاه اصلی قفل مگنتی روی چهارچوب شیشه ای با چند پیچ نصب می گردد و دقیقا پایین این قفل برقی روی درب شیشه ای براکت آن نصب میگردد. برای استفاده از قفل برقی درب شیشه ای می توان آن را به یک کلید وصل کرد تا با فشار آن زبانه برای چند ثانیه (بین 2 تا 6 ثانیه) باز گردد و اجازه تردد داده شود و یا آن را به یک دستگاه ریموت دار وصل کرد تا با ریموت درب را باز نمود.این قفل برقی دارای برق اضطراری UPS می باشد و جک و موتور ان با ولتاژ 12 ولتی کار می کند.

قفل برقی برای درب های شیشه ای و سیکوریت بسیار مناسب می باشد و امروزه استفاده ی زیادی از این درب ها می شود. شما می توانید برای بستن درب های سیکوریت در شرکت و یا محل کار خود از قفل برقی مناسب برای درب های شیشه ای استفاده کنید. گارانتی این محصول به مدت 1 سال می باشد . مهدیار عباسی مجری و متخصص در خدمات الکتریکی ساختمان می باشد. اگر قصد نصب قفل برقی درب شیشه ای را دارید به سایت www.mahdiyarabbasi.ir  مراجعه کنید.

نصب قفل برقی درب ساختمان توسط نصاب ماهر مهدیار عباسی در گرگان

اگر تصمیم دارید که برای درب های آپارتمانی و ساختمان خود در گرگان قفل برقی نصب کنید شما می توانید قفل برقی آپارتمان و ساختمان را برای ورودی درب ساختمان خود انتخاب کنید ، بعنوان مثال برای درب ساختمان یا درب آپارتمان که ممکن است اگر درب آپارتمان شما چوبی است بهتر است درب چوبی خود را به ریموت نیز مجهز کنید، نصب قفل ریموتی آپارتمانی می تواند به سادگی با استفاده از یک ریموت باز شود و مثلا آن را برای دفتر کار ، کلینیک ، باشگاه ورزشی یا مطب خود به کار برید. این نکته را به خاطر داشته باشید که محصول مشخصی به نام قفل ریموتی وجود ندارد و همه برند ها می توانند مجهز به ریموت و در نهایت تبدیل به قفل ریموتی شوند.

در صورتی که شما در انتخاب قفل برقی در گرگان با مشکل مواجه شدید کافی است با مهدیار عباسی متخصص در امور نصب قفل های برقی ارتباط برقرار نمایید تا آنها بهترین راهنمایی را در زمینه خرید قفل برقی در گرگان ، نصب قفل برقی در گرگان  به شما عزیزان ارائه کنند. نصب قفل برقی ساختمان و یا آپارتمان خود را به مجری حرفه ای و کاربلد مهدیار عباسی بسپارید

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نصب قفل برقی درب حیاط ,نصب قفل برقی درب پارکینگ,خصوصیات قفل برقی درب شیشه ای, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 271 تاريخ : يکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت: 0:46

اکسیژن ضروری ترین عنصر حیات در سطح زمین می باشد . در تمامی فرایندهای زیستی و بیوانرژیک در بدن ، روح و ذهنمان حضور دارد . به عنوان یک ابزار درمانی اکسیژن بمنظور درمان بسیاری از نقصهای سلولی مانند نقص سلولها  می تواند بکار گرفته شود . کمبود اکسیژن می تواند باعث مشکلات جدی در تندرستی انسان همچنین سایر موجودات گردد .

ویژگی های آب غنی شده با اکسیژن

1- آب غنی سازی شده با اکسیژن اساسا از دو عنصر طبیعی به نامهای آب و اکسیژن تشکیل شده است

2- پیوند مولکولی در این ترکیب بین آب و اکسیژن براساس ترکیب یونی می باشد.
3- اندام جذب کننده در این روش شش نبوده بلکه بافت دهان و دستگاه روده ای معده ای است .
4- حدودا 5 دقیقه بعد از نوشیدن آب غنی شده با اکسیژن افزایش میزان PO2 در خون مشاهده می گردد .
5- این روش می تواند به عنوان درمان جانبی در کنار سایر روشهای در مانی و مرسوم بکار گرفته شود .
6- تاکنون هیچ عوارض جانبی مشاهده نشده است .
7- طیف تاثیرات این روش در حوزه پزشکی ،زیست شناسی ، علم تغذیه ، محیط و صنعت بسیار وسیع می باشد .

جذب آب غنی شده با اکسیژن در بدن

جذب آب اکسیژن دار در بافت دهان و در امتداد دستگاه معده ای – روده ای آغاز می گردد دراثر انتشار و تاثیر تدریجی اکسیژن ایزوتوپ O2 را بکارگرفته ،ارتباط میزان خون دریافت شده بوسیله مغز چگونگی موثر بودن استفاده از اکسیژن را نشان می دهد. این عمل نتیجه انتقال فعال اکسیژن می باشد در اثر فرایند غنی سازی اکسیژن سطح انرژی مایع به میزان قابل توجهی افزایش یاقته که خود باعث افزایش تاثیر انرژی به هنگام جذب می گردد . حدودا 5 دقیقه بعد از نوشیدن آب غنی سازی شده با اکسیژن افزایش میزان PO2 در خون وریدی مشاهده می گردد . در مقایسه مصرف اکسیژن با ماسک تاثیر اکسیژن بکارگرفته شده بصورت اکسیژن محلول چندین ساعت بیشتر بطول می انجامد حتی بعد از 3 تا 4 ساعت می توان میزان افزایش اکسیژن در خون را مشاهده نمود .
فواید و کاربرد آب

– آب مطلوبترین وسیله جهت انتقال مواد در خون ماست .
– آب به منظور تنظیم تمامی فرایندها در بدن ما ودر طبیعت ضروری است .
– آب به فرایند جذب همه عنصرهای مورد نیاز به بدن ما کمک می کند .
– آب عملکرد کلیه را افزایش داده و دفع ادرار را بهبود می بخشد .
– آب دفع مواد زائد معده و روده را بهبود می بخشد .
– آب فرایند متابولیسم را بهبود می بخشد .
– آب عملکرد گردش خون درقلب و گردش خون در بدن را بهبود می بخشد .
– کمبود آب در مغز و سلولهای عصبی می تواند منجر به اختلالات عملکرد و صدمات بسیار سنگین گردد .
– تمام مایعات بدن (خون ، اوره ،صفرا و غیره ) بطور کلی از آب تشکیل شده و عملکردشان در خلال آب انجام می پذیرد .
– کمبود آب در بدن منجر به اختلالات عملکرد ، ساختار ، عضوی و سلولی در بدن و ذهن می گردد که ممکن است در نهایت منجر به مرگ گردد .

نتایج کلینیکی نشان داده است که زمانی که اکسیژن آب غنی شود میزان نیترات کاهش می یابد و این خود باعث افزایش کیفیت آب می گردد و آب را برای همگان خصوصا بچه ها سالمتر می سازد.اکسیژن موجود در خون

PO2 پارامتر مهمی است که میزان اکسیژن موجود در خون را مشخص می کند این خود عامل بسیار مهمی در تعیین ارتباط بین آب غنی شده با اکسیژن و سطح اکسیژن حل شده در خون می باشد . با بالا رفتن سن میزان PO2 کاهش یافته و بافت های بدن دچار کمبود اکسیژن می شوند. مشاهده شده که افزایش PO2 در خون به مقدار قابل توجهی پس از نوشیدن آب غنی شده با اکسیژن حاصل می شود.
گردش خون ارگانیک و جذب اکسیژن

گردش خون ارگانیک به عنوان یکی از مهمترین مراحل حیات اساساً از طریق سیستم عروقی – قلبی عمل کرده و جذب مواد مغذی و فراهم آوردن اکسیژن برای بافت را بهبود می بخشد .
 جدول گردش خون در اندامهای مختلف و جذب اکسیژن برای فردی به وزن 70 کیلوگرم :

گردش خون(%) جذب اکسیژن(%)

مغز 13 مغز 20

قلب 4 قلب 11

ناحیه شکمی 24 ناحیه شکمی 25

کلیه 19 کلیه 7

ماهیچه ها 21 ماهیچه ها 30

پوست 9 پوست 2

سایر اعضا 10 سایر اعضا 5

رساندن آب اکسیژن دار به اندامهایی چون مغز ، قلب ، شش ، ناحیه شکمی و همچنین به چشمها و سیستم ایمنی منجر به تاثیرات درمانی شده و نظم مکانیزمها را بهبود می بخشد.
 
رابطه کمبود اکسیژن با سن

با پیدایش کاستی در جذب اکسیژن یا کمبود اکسیژن مراحل مخربی در بدن انسان و سایر ساختارها می تواند بوجود آید .جذب اکسیژن مطلوب برای حفظ عکس العملهای زیستی بدن و برای یک زندگی سالم ضروری است . اشباع اکسیژن در خون و po2 نقش موثری را ایفا می کند .شرکت اکساب شاپ
اکساب شاپ در حال حاضر توانایی ارسال محصول  آب غنی شده با  اکسیژن اکساب  را به تمامی سراسر کشور را دارد .
ثبت سفارش  آب غنی شده  با اکسیژن اکساب در اکساب شاپ  تماس با ما در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.

اکساب شاپ برای مشتریان عزیز 10 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته و ارسال درب منزل شما بدون هیچ هزینه ایی می  باشد.

اکساب شاب سفارش های مشتریان عزیز را طی یک روز کاری ارسال می کند .
آب غنی شده با اکسیژن اکساب شاپ وظیفه خود میداند در هر زمان باکس هایی که بیش از 6 ماه از تاریخ تولید آنها گذشته باشد و یا ناقص باشند را به صورت رایگان تعویض کند.
جهت هر گونه سوال و انتقاد می توانید با شماره تلفن 09120179075 تماس حاصل فرمایید.
اکساب بهترین انتخاب برای خانواده

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : ویژگی های آب غنی شده با اکسیژن, آب غنی شده با اکسیژن,ارتباط بین آب غنی شده با اکسیژن و سطح اکسیژن حل شده در خون, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 292 تاريخ : يکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت: 0:45

نقش سیستم‌های الکتریکی در خودروهای آینده : رانندگی الکتریکی، مفهوم جدیدی است که توانسته راه خود را به صنعت خودروسازی باز کند. خودورسازان با پیگیری این طرح نوآورانه قصد دارند با حذف قطعات و مکانیزم‌های مکانیکی در خودروها و جایگزینی آن‌ها با قطعات الکتریکی، آینده‌ای درخشان‌تر برای این صنعت بسازند. مدتی است که استفاده از این مفهوم و به‌ کارگیری آن در خودروها آغاز شده است که می‌توان ردپای آن را در معرفی ترمزهای الکتریکی، فرمان برقی و سایر نوآوری‌ها در دنیای خودروهای الکتریکی نظیر سیستم‌های خودران یافت.


هنگامی‌ که برای نخستین بار آلفارومئو در مدل‌های جولیا و استلویو از ترمز الکتریکی MKC1 ساخت شرکت کنتیننتال استفاده کرد، صنعت خودروسازی به مزایای استفاده از مفهوم «رانندگی الکتریکی» پی برد. ترمز الکتریکی MKC1 با حذف قطعات مکانیکی در سیستم ترمز، سیستم جدیدی را ارائه داد که علاوه بر کاهش وزن نسبت به نمونه‌های مکانیکی، معایب سیستم‌های سنتی گذشته را نیز برطرف کرد. در این سیستم قطعات مختلف نظیر سیلندر اصلی ترمز، بوستر، کنترل مرکزی ABS و ESC به‌صورت یکپارچه طراحی شده و این امر سبب کاهش فضای اشغال شده، کاهش وزن تا 4 کیلوگرم و حذف پیچیدگی‌های طراحی شده است. علاوه بر این، پدال ترمز قابلیت انتقال حس ترمزگیری به پای راننده را باتوجه به‌شدت اعمال ترمزها خواهد داشت که این امر از طریق شبیه‌سازهای مکانیکی تعبیه شده در پدال میسر شده است. نکته‌ی مثبت دیگر در استفاده از این سیستم جدید حذف مسافت جابه‌جایی پدال به‌واسطه‌ی کاهش فشار روغن یا خوردگی لنت‌ها است، به این صورت که پدال ترمز همواره تا میزان مشخصی بالا یا پایین می‌رود و این فاصله در طول زمان تغییر نخواهد کرد.

 

استفاده از ترمزهای کاملا الکتریکی این امکان را به خودروسازان می‌دهد که بتوانند با حذف کامل روغن ترمز و خطوط انتقال سیال هیدرولیک علاوه بر حفظ فضا و کاهش وزن، خطوط تولید تمیزتر و بهینه‌تری داشته باشند. با استفاده از این سیستم دیگر نیازی به تعویض ادواری روغن ترمز وجود ندارد و سازندگان می‌توانند سیستم فنربندی، چرخ‌ها و سیستم ترمز را به‌طور یکپارچه مونتاژ کنند که این امر در سرعت تولید خودرو تأثیر به‌سزایی دارد.


فرمان برقی یکی دیگر از زمینه‌هایی است که خودروسازان با به حداقل رساندن قطعات مکانیکی سعی دارند نقش سیستم‌های الکتریکی در خودروها را پررنگ‌تر کنند. درحال‌حاضر سیستم‌های الکتریکی کمکی فرمان در بسیاری از خودروها استفاده می‌شوند و مزیت عمده‌ی آن‌ها مصرف کم‌تر انرژی نسبت به پمپ هیدرولیک خودرو در فرمان‌های مکانیکی است. در این سیستم‌ها هنوز هم اتصالات مکانیکی فرمان وجود دارند، اما یک موتور الکتریکی وظیفه‌ی افزایش نیروی دست راننده برای جابه‌جایی فرمان را برعهده دارد. فرمان‌های تمام برقی که اتصال مکانیکی در آن‌ها به‌طور کامل حذف شده باشد، هنوز به دلیل ارتقای سطح ایمنی و قانون‌های سخت‌گیرانه نتوانسته‌اند پا به عرصه‌ی صنعت خودروسازی بگذارند.


گرچه سرعت و شتاب بسیار جذاب هستند، اما مهم‌تر از آن توانایی کم کردن سرعت است. امنیت هر راننده‌ای به کاهش سرعت قابل‌ اطمینان و پایدار یا به عبارت دیگر، به کارکرد درست لاستیک‌ خودرو و ترمزها وابسته است.

 

با اینکه فرمان تمام برقی و ترمزهای تمام الکتریکی هنوز نتوانسته‌اند دنیای خودروسازی را فتح کنند، اما دریچه برقی گاز مدتی است که جای خود را در خودروهای مدرن پیدا کرده است. در این سیستم میان پدال گاز و دریچه‌ی برقی هیچ اتصال مکانیکی وجود ندارد و به‌جای آن آرایه‌ای از حسگرها روی پدال گاز و پیشرانه نصب شده است که وظیفه‌ی انتقال اطلاعات به پردازنده خودرو را بر عهده دارند. پردازنده با دریافت این اطلاعات و ارسال سیگنا‌ل‌های مناسب دریچه و میزان پاشش سوخت را تنظیم می‌کند. مزیت این سیستم کنترل بهتر مصرف سوخت و تولید کمتر آلاینده‌های زیست‌ محیطی است.

 

درحال‌ حاضر فرمان تمام برقی و ترمز تمام الکتریکی در مرحله‌ی آزمایش نمونه‌های اولیه قرار دارند و بالاخره روزی راه خود را به دنیای خودروها باز خواهند کرد. در حقیقت با ظهور خودروهای خودران شاید زمان آن فرا رسیده است که تغییراتی در قوانین اعمال شود که درنتیجه‌ی آن بتوان از این سیستم‌ها در خودروهای خودران بهره جست.


خرید لاستیک از دکتر خودرو


دکتر خودرو متشکل از مجموعه فروشگاه های تعویض لاستیک می باشد و در هر نقطه ای که شما بخواهید برای خرید لاستیک و نصب انواع لاستیک میشلن،  لاستیک فالکن، لاستیک بارز  و گلدستون ... در خدمت شماست.


شما می توانید جهت دریافت قیمت روز لاستیک به سایت doctorkhodro.com مراجعه نمایید.

تلفن دفتر :  33497159 021     -    09122001244

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نقش سیستم‌های الکتریکی در خودروهای آینده ,لاستیک خودرو,خرید لاستیک خودرو, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:19

نمای طرح چوب منحصر به فرد فایبر سمنت برد رادیس کمپانی : یکی از متریال هایی که استفاده از آن باعث خلاقیت در طراحی و معماری ساختمان ها می شود چوب و متریال های شبیه به آن هستند که در ساختمان جلوه ی بسیار زیبایی به طرح القا و باعث طبیعی تر شدن حس ساختمان و نزدیکی بیشتر با طبیعت می شود.  فایبر سمنت برد طرح چوب از خانواده فایبر سمنت برد رنگی و محصولی بسیار مناسب برای پوشش نمای خارجی ساختمان های مسکونی و ویلایی است .

 

نمای طرح چوب منحصر به فرد فایبر سمنت برد رادیس کمپانی


از خصوصیات مهم نمای فابیبر سمنت برد طرح چوب رادیس کمپانی انعطاف پذیری و ایجاد سطوح منحنی بدون خیس کردن و یا عملیات خاص دیگری می باشد که به راحتی امکان ایجاد طرح های چوب همراه با انحنا را در نما و دکوراسیون های ساختمان خواهد داد. مقاومت بالا و دوام طولانی در تمامی شرایط اقلیمی از امتیازات مهم این محصول در مقایسه با چوب طبیعی است. قرار گیری فایبر سمنت برد دوام طولانی و امکان استفاده از آن در تمامی شرایط اقلیمی و شرایط مختلف آب و هوایی از جمله رطوبت بالا ، اختلاف درجه حرارت شب و روز و حتی یخبندان مداوم می باشد. در تصاویری که در زیر مشاهده می کنید استفاده از فایبر سمنت برد طرح چوب در نمای بیرونی ساختمان می باشد که ویژگی منحصر به فرد و در عین حال زیبایی به آنها بخشیده است.

روش نصب فایبر سمنت برد طرح چوب چگونه است؟


فایبر سمنت برد طرح چوب به دو روش کرکره ایی و تخت با بند گالوانیزه نصب می گردد. با توجه به شباهت این محصول به چوب در بسیاری موارد می توان از آن به عنوان ترموود در نماهای شهری استفاده نمود. که نصبت به چوب مقاومت و ماندگاری بسیار بیشتری از خود نشان می دهد. با توجه به این موضوع که فایبر سمنت برد معمولا در بازار به صورت خام وجود دارد برای رنگ آمیزی آن باید بعد از اجرا اقدام نمود. با توجه به گسترگی طیف رنگ های موجود می توان انواع روش های رنگ آمیزی و طیف های رنگی را باتوجه به نیاز پروژه و نظر طراح انتخاب نمود.

دیگران نیز این مطالب را خوانده اند …


    دلیل محبوبیت فایبر سمنت طرح چوب در میان سازندگان و صاحبان خانه ها

    تولید فایبرسمنت برد طرح چوب با خصوصیت انعطاف پذیری بالا

    فایبر سمنت را جایگزین نمای چوب و وینیل کنید.


شرکت تولید کننده فایبر سمنت برد


شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه نمودن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان، سقف کاذب، دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.


این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبر سمنت و تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران می باشد. جهت مشاوره و یا خرید فایبر سمنت برد با ما در تماس باشید. همچنین می توانید به آدرس سایت www.radiscompany.com نیز مراجعه فرمایید.

021-26645375

 

021-22909901-3

 

09915223692

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نمای طرح چوب منحصر به فرد فایبر سمنت برد رادیس کمپانی, فایبر سمنت برد رادیس کمپانی, تولید کننده فایبر سمنت برد, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 368 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:18

راهنمای خرید کباب پز چدنی بدون دود سورنا صنعت : راهنمای خرید کباب پز بدون دود سورنا صنعت از روش های پخت مواد غذایی که ارزش مواد غذایی حفظ خواهد شد و ایرانیان آن را می پسندند ، کباب کردن ماده غذایی است. دراین روش گوشت و مرغ بر روی آتش قرار می گیرند و طبخ می گردند. روش های زیادی برای قرار گیری بر روی آتش و آماده کردن مواد وجود دارد. از سوخت هایی که در این کار کمک  می کند چوب ، زغال ، گاز و برق است. با توجه به آپارتمان نشینی و نزدیک شدن خانه ها به یکدیگر لازم است روشی انتخاب شود که بتوان در فضای خانه نیز کباب درست کرد.

ویژگی کباب پز چدنی بدون دود سورنا صنعت

از روش های پخت مواد غذایی که ارزش مواد غذایی حفظ خواهد شد و ایرانیان آن را می پسندند ، کباب کردن ماده غذایی است. دراین روش گوشت و مرغ بر روی آتش قرار می گیرند و طبخ می گردند. روش های زیادی برای قرار گیری بر روی آتش و آماده کردن مواد وجود دارد. از سوخت هایی که در این کار کمک خواهد می کند چوب ، زغال ، گاز و برق است. با توجه به آپارتمان نشینی و نزدیک شدن خانه ها به یکدیگر لازم است روشی انتخاب شود که بتوان در فضای خانه نیز کباب درست کرد. با توجه به این قضیه گاز و برق از بهترین سوخت ها برای کباب پزهای خانگی است. این وسیله را می توانید در فضای آشپزخانه قرار دهید و از کارایی آن سود ببرید.

 

انواع کباب پزچدنی بدون دود سورنا صنعت


کباب پزها در مدل ها ایستاده و رومیزی تولید شده اند که در مدل ایستاده می تون ارتفاع پایه ها را به صورت دستی تنظیم کرد.  نوع های زغالی ، برقی و گازی از هر دو نوع این کباب پز ها موجود است. مصرف کنندگان می توانند جهت استفاده از این وسیله در مکان های باز از نوع زغالی استفاده کنند. در محیط های بسته نیز با توجه به در دسترس بودن گاز و برق ، این دو مدل توصیه خواهند شد.

کباب پز تابشی سورنا صنعت

کباب پز چدنی 40 سورنا صنعت

کباب پز چدنی 50 سورنا صنعت

کباب پز چدنی 60 سورنا صنعت


کباب پز چدنی بدون دود سورنا صنعت


در مدل کباب پزهای برقی با توجه به اینکه دودی ایجاد نخواهند کرد ، مناسب برای فضای منزل هستند. المنت به کار رفته در این کباب پزها وظیفه تامین گرما را بر عهده دارد. از اجزای دیگر تشکیل دهنده این وسیله برقی سینی نچسبی است که افراد می توانند به عنوان تابه ای نچسب از آن استفاده نمایند. به وسیله این مدل از کباب پز می توان گباب را به روش گریل ویا پخت بر روی صفحه آماده کرد. در روش اول لازم است توری توسط ترموستات گرم گردند و ماده غذایی بر روی آن قرار گیرد. در روش دوم نیز قضیه به همین قرار است ، فقط مواد غذایی بر روی سینی نچسب قرار خواهد گرفت. در این دو روش میزان دمای تولید شده توسط ترموستات قابل تنظیم است.


قطعات به کار رفته در ساخت کباب پز  چدنی بدون دود سورنا صنعت


ساخت و طراحی کباب پز چدنی بدون دود سورنا صنعت برای استفاده کنندگان مطلوب است و راضی کننده خواهد بود. از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده این کباب پزها می توان به سینی نچسب قابل جداسازی و شستشو، ترموستات قابل تنظیم ، سطح گریل ، درب شیشه ای قابل شستشو و شفاف جهت رویت فضای داخلی ، کلید تنظیم درجه حرارت، کلید تنظیم دستور االعمل های مخصوص پخت مواد مختلف غذایی و تنظیم کننده ارتفاه توری اشاره کرد. این اجزا در بیشتر کباب پزهای برقی دیده می شوند ، اما ممکن است در برخی از آنها یک یا چند گزینه را نیابید. تولید کنندگان در برخی از مدل ها بعضی از این اجزا را قرار نداده اند.

 

نکات قابل توجه در خرید و نگهداری کباب پز چدنی بدون دود سورنا صنعت


هر چه امکانات و قابلیت های گنجانده شده در دستگاه بیشتر باشد، استفاده از آن نیز راحت تر خواهد بود. هر چه توان این وسیله الکتریکی بیشتر باشد، سرعت پخت مواد غذایی بیشتر خواهد بود . با توجه به نیاز و میزان استفاده از این محصول توان مناسب باید انتخاب شود. میزان استفاده از انرژی در کباب پز از گزینه های دیگریست که باید به آن توجه شود.

به وسیله کباب پز چدنی بدون دود سورنا صنعت می توان در فضای داخلی منزل انواع کباب ها را آماده کرد و طمع کباب واقعی را از کباب های آماده شده توسط این وسیله دریافت کرد. ایجاد بوی نامطبوع و دود نیز در هنگام آماده سازی کباب مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اما لازم است پس از آماده سازی کباب و اتمام کار تمامی قسمت های کباب پز را تمیز کرد تا در موارد بعدی استفاده ، نشانی از سوختگی ولکه بر رو آن ایجاد نگردد و مواد کباب در داخل آن باقی نماند تا فاسد شوند.


 

معرفی شرکت سورنا صنعت


سورنا صنعت از واحدهای برتر صادراتی استان گلستان می‌باشد.


اهداف شرکت  سورنا صنعت


ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم. سورنا صنعت مفتخر است :  انواع کباب پز تابشی اتوماتیک، کباب پز تابشی، کباب پز چدنی چند منظوره ، کباب پز تابشی خانگی ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و غذاپزی را با نام تجاری سورنا صنعت در ایران تولید و به بازار عرضه نموده است.


نحوه خرید آنلاین کباب پز تابشی سورنا صنعت


شما می‌توانید برای سفارش محصولات سورنا صنعت با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و محصول مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت ( قیمت درب کارخانه) و بالاترین کیفیت، درب منزل خود دریافت نمایید .تمام محصولات تولید شده در گروه سورنا صنعت دارا گارانتی، تائید وزارت بهداشت و نشان استاندارد می‌باشند. شما در هنگام خرید از خدمات پس از فروش 10 ساله نیز بهره‌مند خواهید شد .

ارتباط با سورنا صنعت

شماره تماس ثابت

01732358362

شماره همراه

09119610271

09358418004

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : کباب پز چدنی بدون دود سورنا صنعت,ویژگی کباب پز چدنی بدون دود سورنا صنعت,انواع کباب پزچدنی بدون دود سورنا صنعت, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 306 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:15

راهکار کاهش تقلب پایان نامه‌ نویسی، پژوهش محور شدن دانشگاه‌هاست


معاون سابق پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: اگر نظام آموزشی را به نظام پژوهش محور ارتقاء دهیم و آموزش پژوهش محور را شکل و ارتباط دانشگاه‌ها را با جامعه تقویت کنیم، آمار تقلب در پایان‌نامه‌ها کاهش پیدا می‌کند.


فارس من|راهکار کاهش تقلب پایان نامه‌ نویسی، پژوهش محور شدن دانشگاه‌هاست


 


 « اجرای شیوه آموزش محور تنها راه پیشگیری از تخلفات علمی پایان نامه‌ای»  را  مطرح کرده


محمد مهدی مهدی‌‌نژادنوری معاون سابق پژوهش و فناوری وزارت علوم و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: شیوه آموزش محور شیوه‌ عقب‌افتاده‌ای در کشور است.


*دوره دکتری باید پژوهش محور و مبتنی بر نیاز‌های جامعه باشد


وی با بیان اینکه دوره دکتری باید پژوهش محور و مبتنی بر نیاز‌های جامعه باشد، یادآورشد: سازمان‌هایی که موضوعی را برای پژوهش در اختیار دانشجو قرار می‌دهند و برای انجام آن پژوهش هزینه پرداخت می‌کنند پژوهش تقلبی را نمی‌پذیرند بنابراین این  بزرگ‌ترین امکان را برای اصلاح ایجاد می‌کند و بهترین ناظر است.


*شیوه آموزش محور باعث می‌شود فرد به دنبال جعل و تقلب برود


معاون سابق پژوهش و فناوری وزارت علوم تاکید کرد: در شیوه آموزش محور چون فرد پژوهش‌های سنگینی ندارد و بیشتر فعالیت او دست‌مایه کار‌های دیگران و نظری است، باعث می‌شود فرد به دنبال جعل و تقلب برود.


*نظام آموزشی پژوهش محور آمار تقلب در پایان‌نامه‌ها را کاهش می‌دهد


مهدی‌نژاد نوری‌ خاطر نشان کرد: اگر نظام آموزشی را به نظام پژوهش محور ارتقاء دهیم و آموزش پژوهش محور را شکل دهیم و ارتباط دانشگاه‌ها را با جامعه تقویت کنیم، آمار تقلب در پایان‌نامه‌ها کاهش پیدا می‌کند.


بابرنامه ریزی دقیق در مطالعه مطالب و یادگیری مفاهیم اصلی میتوانید بهترین پایان نامه ها را ارائه دهید.

☎️ تلفن:

02166935380

09120439434

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : راهکار کاهش تقلب پایان نامه‌ نویسی,ونوس,محصولات ونوس,موسسه ونوس, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 270 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:16

بهترین راهکارها برای استفاده از فایبر سمنت برد در ساختمان سازی : مهم نیست که شما با  چه تعداد مواد تشکیل دهنده و با استفاده از چه تعداد مصالح تصمیم به انجام و اجرای ایده خود در ساختمان سازی گرفته اید،  این امر  که از یک محصول می توان به روش های مختلفی استفاده کرد به شرطی که آن را به وضوح درک کنید و می خواهید در برابر ایده های کلیشه ای آزمایش کنید بسیار مهم می باشد. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم 3 راهکار برتر را برای استفاده از فایبر سمنت را برای شما بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

اجرای طرح های خلاقانه با استفاده از فایبر سمنت برد


مفهوم خلاقیت باعث الهام بخشیدن به بخش های مختلف می شود و صنعت ساخت و ساز نیز از این قاعده مستثنی نیست . به عنوان مثال محصولات جدیدی مانند تخته های سیمانی فیبر و دیواره های خشک ، در حال تعریف دوباره خلاقیت هستند . آنها نه تنها به عنوان گزینه های دیگر برای دیوارهای آجری سنتی مورد استفاده قرار می گیرند بلکه ثابت می شوند گزینه های خوبی برای کارهای مختلف ساختمانی دیگر هستند . از آنجا که نصب این تخته سیمانی زمان نسبتاً کمتری را می طلبد ، و این مسئله در صنعت ساخت و ساز انقلابی را ایجاد کرده است.

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد


    ایجاد جذابیت بصری در مکان

    اجرا سبک های هیجان انگیز و زیبا

    نصب فایبر سمنت برد در دیوار داخلی و خارجی

    استفاده از فایب سمنت برد به عنوان کف پوش


استفاده از فایبر سمنت برد و جذابیت بصری


این دوران ، دوران زیبایی شناسی و سبک است . همه ی افراد می خواهند مکانی داشته باشند که منعکس کننده سلیقه ی شخصی و سطح زندگی اجتماعی آنها باشد . برای تحقق این کار ، افراد همیشه به دنبال چیزی هستند که بی نظیر و در عین حال قابل اعتماد و با کیفیت باشد. از این رو می توان از فایبر سمنت برد به عنوان گزینه ای عالی نام برد که نه تنها جذابیت بصری یک منطقه را تقویت می کنند بلکه نسبت به محصولات دیگر دوام بیشتری دارند و از آتش ، رطوبت و موریانه  نیز مکارن را محافظت می کنند. شرکت نوین اراد تولید کننده فایبر سمنت برد با کیفیت می باشد.

سبک های هیجان انگیز و زیبا با استفاده از فایبر سمنت برد


مزایای استفاده از تخته های فایبر سمنت برد به اینجا ختم نمی شود. سبک های هیجان انگیز و زیبا و خاصیت استفاده آسان از فایبر سمنت برد نیز باعث شده تا این محصول برای ساخت سقف ها نیز انتخاب مناسبی باشد . همچنین می توانید براساس انتخاب خود تابلوهای روشنایی و تابلوهای رنگی را بر روی دیوارهایی از جنس فایبر سمنت برد را می توان در محل نشیمن خود نصب کنید . ظاهر شسته و رفته و پیچیده ای که چنین تابلوهایی بر روی دیوار با نمای فایبر  سمنت ارائه می دهند ، کافی است تا هر کسی شما را به خاطر این تصمیم ستایش کند.

استفاده از فایبر سمنت برد در دیوار داخلی و خارجی


پنل های فایبر سمنت برد برای دیوار داخلی یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق کنفرانس یا دیوار بیرونی یک هتل می تواند یکانتخاب خاص و مناسبی باشد. همچنین می توانید از آنها برای تزئین دیوارهای سیمانی که قبلاً ساخته شده اند استفاده کنید و ظاهر یک مکان را تغییر دهید. تابلوها به دیوارها و سطح بدون ترک را برای نقاشی به پایان می رسانند. همچنین ، از آنجا که این تابلوها در برابر آتش و مقاوم در برابر آتش هستند ، از لحاظ امنیتی بسیار عالی هستند.


ما در نوین آراد پانل های فایبر سمنت برد را ارائه می دهیم که دارای سیستم محافظت در برابر گرما نیز می باشد ضمن حفظ دما در یک سطح راحت ، ساختمان را به طور مناسب عایق بندی می کند. همچنین باعث افزایش بهره وری انرژی در محل می شود. همچنین یک سیستم کنترل صوتی وجود دارد که مانع از انتقال صدا از یک اتاق به اتاق دیگر می شود. برای اطلاع از مشخصات و خصوصیات بیشتر ،می توانید به سایت  www.novinarad.com مراجعه کنید

چطور با استفاده از فایبر سمنت برد کف منزل خود را کف پوش کنیم؟


در چند دهه گذشته کف اتاق از نظر زیبایی در صنعت ساخت و ساز مورد توجهنبوده است. با این حال ، کفپوش امروز یکی از مهمترین عوامل تقویت جذابیت بصری یک مکان است. به همین دلیل است که مردم از یک کف سیمانی ، تخته سه لا و تیله استفاده می کنند. جالب اینجاست که ورقهه های فایبر سمنت برد نیز وارد این میدان شده اند و ثابت می کنند که یک جایگزین عالی بحساب می آیند. علاوه بر این ، نصب پانل سیمانی فایبر سمنت برد  زمان زیادی را نمی برد و استحکام ضربه بالایی را ارائه می دهد.


در کنار کفپوش ، از تخته های سیمانی فایبر سمنت برد نیز به عنوان زیر لایه کف استفاده می شود که می توانید کاشی های کف پارکت و کاشی های سرامیکی را برای اهداف تزئینی نصب کنید. ما در نوین آراد دارای پانل های سیمانی فایبر سمنت برد را در اندازه های مختلف تولید می کنیم و این افتخار را داریم که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشیم.

ما مزایای بی نظیر صفحه بورد سیمان را می دانیم. از این رو بهترین محصولات را با کیفیت بالا ارائه می دهیم. محصولات ما پس از انجام آزمایشات زیادی برای مطابقت با استانداردهای بین المللی در بازار معرفی می شوند.

از کجا فایبر سمنت برد بخریم؟


همانطور که در بالا ذکر شد ، فایبر سمنت برد  برای اهداف مختلفی طراحی شده است ،شرکت تولید کننده فایبر سمنت برد نوین آراد با استفاده از ترکیبات پیشرفته سیمان ، سیلیس و فیبر سلولز ویژه از طریق فرآیند اتوکلاو تهیه بهترین پانل های سمنت برد را با کیفیت بالا ارائه می دهد. برای سفارش و خرید می توانید با کارشناسان فروش شرکت نوین آراد تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:
۰۲۱۸۸۹۷۳۶۱۸

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 261 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:12

پر طرفدارترین بیمه در سراسر ایران بیمه نامه عمر پاسارگارد که شامل ... یکی از مزیت‌‌های مهم بیمه عمر که باعث پرطرفدارترین بیمه در ایران شده، پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای آن است که در این مقالهدر مورد پوشش های آن مطالب مفیدی ذکر شده اگر می‌خواهید یک بیمه عمر کامل داشته باشید تا در زمان حیات از آن به شکل بهتری استفاده کنید، بهتر است به پوشش‌‌های اضافی ارائه شده این پوشش‌ها توجه داشته باشید.

بیمه نامه عمر و آتیه بیمه گذاران پاسارگارد

با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه برتامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت را نیز درصورتی که بیمه شده هم باشند، خواهند داشت .

بیمه های عمر همراه با تشکیل سرمایه که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می شود ،طرفداران زیادی داشته و با توجه به انواع آن می تواند مورداستقبال اقشار مختلف جامعه قرار گیرد .

بیمه های عمر و حوادث پاسارگارد

بیمه عمر نوعی از انواع بیمه اشخاص است که در آن بیمه گذار با پرداخت حق بیمه به نمایندگی بیمه این امکان را خواهد داشت تا در صورت فوت سرمایه بیمه نامه در اختیار ذینفعان تعیین شده قرار گیرد و یا در صورت حیات و پایان مدت بیمه نامه خود سرمایه آن را دریافت نماید و البته در تمام این مدت از مزایای بیمه عمر جانبی بهره مند شود . قراردادهای بیمه عمر غالباً طولانی‌مدت است و می‌تواند تا 30 سال هم باشد. بنابراین کسی که بیمه‌گزار بیمه عمر می‌شود تا مدت طولانی از پوشش‌های این بیمه برخوردار است و پس از آن نیز حتی می‌تواند از مزایای سرمایه‌گذاری در بیمه عمر استفاده کند


بیمه درمان تکمیلی (گروهی) با بیمه عمر پاسارگارد

با توجه به هزینه های روز افزون بهای خدمات بیمارستانی و به منظور جبران این  هزینه ها ، بیمه پاسارگاد طرح بیمه های درمانی خود را عرضه می نماید . بیمه درمانی صرفا به صورت گروهی ارائه می گردد . موسسه ها ، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی که تعداد کارکنان آنان  با اعضای تحت تکفلشان از 100 نفر بیشتر باشد می توانند تحت پوشش بیمه گروهی مازاد درمان قرار گیرند . تعهد اصلی در بیمه مازاد درمان گروهی ، جبران هزینه های بستری و جراحی در بیمارستان و مراکز جراحی محدود بوده و هزینه های پاراکلینیکی ، هزینه های مربوط به رفع عیوب انکساری چشم ، هزینه های مجاز سرپائی ، هزینه پیوند اعضاء طبیعی بدن ، هزینه های آمبولانس و … قابل اضافه شدن به پوشش اصلی می باشد .


 

 بیمه شخص ثالث با بیمه نامه عمر پاسارگارد

قانون اجباری بودن بیمه شخص ثالث بر طبق قوانین بیمه ایران ، باعث شده است که این بیمه پر مخاطب ترین بیمه در ایران باشد . از این رو در طول روز افراد بسیاری برای خرید بیمه به نمایندگی های بیمه مراجعه می کنند .

 

بیمه اتومبیل و بیمه بدنه پاسارگاد در گرگان

با توجه به نقش ضروری اتومبیل در زندگی روزمره انسان و ملموس بودن خطرهای ناشی از وقوع حوادث رانندگی ، بیمه اتومبیل در دنیا از استقبال خاصی برخوردار است  و جزو پرفروش ترین بیمه ها محسوب می گردد . بیمه اتومبیل جبران کننده خسارتها و صدمات و زیان هایی ناشی از حوادث رانندگی است که در اثر استفاده از وسایل نقلیه به اشخاص ثالث ، سرنشینان یا مالک اتومبیل وارد می شود.


 

بیمه آتش سوزی پاسارگارد در گرگان

بیمه آتش سوزی : موضوع بیمه آتش‌سوزی، تأمین خسارت و جبران زیان‌های مالی و مادی است که بر اثر وقوع خطر آتش‌سوزی به اموال و دارائی‌های منقول و یا غیرمنقول بیمه گذار اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی وارد می‌شود. بنابراین در بیمه آتش‌سوزی، خسارت‌های مالی مورد تأمین قرار می‌گیرند نه خسارت‌های جانی و بدنی. لذا، درصورتیکه صدمه‌ای به افراد برسد، معمولاً این بیمه آنرا پوشش نمی‌دهد.


 

بیمه باربری پاسارگارد

بیمه باربری به عنوان یکی از قدیمی ترین رشته های بیمه ای شناخته می شود و از زمانی که تجارت و بازرگانی گسترش جهانی یافت نیاز به آن بیشتر احساس گردید. اگر چه امروزه با پیشرفت سیستم های حمل ونقل در جوامع بشری از شدت برخی ریسک های حمل ونقل کاسته شده است اما با توجه به افزایش حجم محمولات و ازدیاد سرعت وسایل نقلیه, کالاهای مورد حمل ونقل نیز در معرض تهدید ریسک های جدی تری قرار گرفته اند.


 

بیمه مهندسی پاسارگارد

پروژهای عمرانی ، سازه های صنعتی و ساختمانی از ابتدای شروع عملیات ساخت و در تمام مدت نصب تجهیزات و ماشین آلات و  همچنین در دوره آزمایش و راه اندازی تا تحویل موقت در معرض خطرات گوناگون و آسیبهای ناشی از وقوع حادثه و از بین رفتن سرمایه بوده و این احتمال نیز وجود دارد که پیمانکار و عوامل بیمه گذار در نتیجه سهل انگاری یا خطاهای انسانی باعث زیانهایی نیز به اشخاص ثالث گردند که قانونا مسئول شناخته شوند .  برای رفع نگرانی بیمه گذاران و حفاظت منطقی از سرمایه گذاری انجام شده  بیمه پاسارگاد با رعایت استانداردهای متداول در بازار جهانی بیمه ، انواع بیمه های مهندسی را به شرح زیر  ارائه می نماید .


 

بیمه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان با بیمه عمر پاسارگارد

این بیمه مسئولیت قانونی شخص حقیقی یا حقوقی ناشی از شغل کارفرما را در قبال جرح بدنی کارکنان تحت پوشش قرار می دهد که شامل مشاغل صنعتی ،خدماتی و بازرگانی می باشد.

 

بیمه مسئولیت سازندگان ابنیه پاسارگارد

این بیمه مسئولیت سازنده ساختمان را در مقابل صدمات جسمانی وارد به کارکنان که ناشی از وقوع حوادث حین کار باشد در محدوده مکانی مشخص جبران می نماید.از این بیمه بیشتر جهت ساخت و سازهای شهری دارای پروانه ساختمانی استفاده می شود .

 

مسئولیت حرفه ای

هر فرد به تبع شغل و حرفه خود ممکن است خسارات جانی و مالی به افراد مرتبط با حرفه خود وارد نماید. بیمه‌های مسئولیت مدنی حرفه‌ای ضامنی برای جبران خسارات ناشی از شغل و حرفه افراد می‌باشند.

 

با بیمه نامه عمر کلمه ای کاش را از آینده خودمان حذف کنیم  و هر آنچه در مورد بیمه نامه عمر پاسارگارد باید بدانید با خانم قدس علوی

 

خرید بیمه پاسارگارد در گرگان

شما می‌توانید برای خرید بیمه به سایت مشاور بیمه پاسارگاد مراجعه کنید و به‌صورت آنلاین اقدام به خرید بیمه  خود کرد. بدین‌صورت که ابتدا اطلاعات لازم را برای دریافت استعلام بیمه  وارد می‌کنید. پس از ثبت درخواست می‌توانید در صورت نیاز از مشاوره کارشناسان بیمه پاسارگاد قدس علوی استفاده کنید. پس از اتمام روند خرید بیمه  ، بیمه‌نامه شما صادر شده و رایگان درب منزل شما ارسال خواهد شد.

تماس ۳۲۳۲۹۱۹۷ / فکس ۳۲۳۲۹۱۹۶ | موبایل 09112737896
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : بیمه نامه عمر و آتیه بیمه گذاران پاسارگارد,بیمه های عمر و حوادث پاسارگارد,بیمه عمر پاسارگارد, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 267 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:10

انواع بام سبز و نکاتی برای ساخت آنها : بام سبز که در زبان فارسی به آن « باغ بام» گفته می شود مجموعه ای از عملیات ایجاد فضای سبز بر روی پشت بام ساختمان ها است. در حقیقت باغ ، تکنولوژی مدرنیست که سقفی سبز را به وجود می آورد. امروزه بسیاری از ساختمان های بزرگ و مدرن، به دنبال خلق یک باغ کوچک بر روی بامشان هستند. ایجاد روف گاردن، راهی است جهت رجوع به طبیعت در زندگی شهری؛ چرا که با توجه به پیشرفت شهرنشینی و به با حضور برج ها و ساختمانهای بلند، فضاهای قابل دسترس برای محوطه سازی روز به روز، رو به کاهش می رود و نیاز به ساخت این فضاها تحت عنوان بام سبز در فضاهای اندک و شهرهای صنعتی و پررفت وآمدی بیش از گذشته احساس می شود. در ادامه به انواع بام سبز و نکاتی برای ساخت آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بام سبز چیست؟


بام سبز یا باغ بام یا روف گاردن بامی است که بر روی سطح آن گیاهان رشد می‌کنند. تنوع گیاهی چنان ساختاری می‌تواند از بام پوشیده از چمن مصنوعی تا باغ بامی باشد که با گیاهان مورد استفاده در طراحی منظر پوشیده شده‌است. سبز پوش کردن بام نیازمند گیاهانی است که به دقت انتخاب شده‌اند و بتوانند در مقابل سایر شرایط محیطی مقاومت کنند. نوع گیاهان انتخابی بسته به نوع آب و هوا و شرایط اقلیمی مختلف متفاوت است.


بام سبز یا باغ پشت بام اوج تلفیق اجرا با محیط است. از لحاظ خصوصیت اجرایی این بام ها تفاوت چندانی با بام‌های معمولی نداشته و شامل عایق رطوبتی حرارتی، پوشش ضد آب ماسه و درز پوش می‌باشند و در کنار آن شامل مصالح و عناصری هستند که بتوانند عمل نگهداری زهکشی رطوبت و اسباب نگهداری گیاهان (مطابق استاندارد) را در ساختمان‌سازی فراهم آورند.

مزایای باغ بام چیست؟


بام سبز مزیت های متعددی دارند که از مهم ترین آنها می توان به پاکسازی هوای اطراف، به ویژه محوطه داخلی ساختمان اشاره کرد. علاوه بر آن، بام باغها کمک شایانی به  تغییر چهره یکنواخت شهر می کنند و چشم اندازی زیبا به وجود می آورند.


وجود پوشش گیاهی در پشت بام به کاهش از دست دادن گرما و مصرف انرژی در شرایط آب وهوایی زمستان نیز بسیار تأثیرگذار است. در فصل های سرد، نور آفتاب جذب باغچه های تعبیه شده در پشت بام میشود و محیطی دنج و خصوصی برای استراحت، پذیرایی و پرورش گیاهان ایجاد می کند. در سالهای اخیر در معماری بسیاری از هتل های بزرگ، آسمان خراش ها و یا برج های مسکونی دنیا المان جدیدی اضافه شده است که چهره شهر را دگرگون کرده و این فضاها را در جایگاه مناسبی برای دوستداران محیط زیست قرار داده است.

انواع بام سبز یا روف گاردن شامل چه مواردی است؟


1- بام سبز گسترده:


در این نوع بام باغ، کشت گیاهان با ریشه های کم صورت می گیرد. بستر کاشت بسیار سطحی و ضخامت خاک حداکثر 20 سانتی متر است. بام باغ گسترده نسبت به دیگر انواع بام باغ بسیار ارزان قیمت تر است و چمن و گیاهانی با پوشش سطحی و کم ارتفاع در آن کاشته می شود.


2- بام سبز نیمه متمرکز:


این نوع بام سبز شامل کشت گیاهان با حجم ریشه بیشتر و دارای عمق بستر کاشت بالای 30 سانتی متر تا 1 متر است. در این نوع بام سبز کلیه گیاهان بوته ای مانند توت فرنگی، هندوانه و گیاهان دارویی مانند پونه و اسطخودوس و همچنین چمن قابل کشت هستند و تنها باید در طراحی سازه، وزن ایجاد شده مدنظر گرفته شود.


3- بام سبز متمرکز :


همانطور که از نام این باغ پیداست استفاده از خاک با حجم و ارتفاع زیاد در نظر گرفته می شود. در این نوع باغ که از موارد قبلی گران قیمت تر است و تنها ساختمان های بزرگ و معروف از پس هزینه آن بر می آیند، انواع درختان، گیاهان زینتی و گل ها کاشته می شوند. این نوع باغ بر روی پشت بام ساختمان های بزرگ گسترده و مسیرهایی برای قدم زدن و نیمکت هایی برای استراحت در آن جای داده می شود.

نکاتی کلی برای ساخت بام سبز چیست؟


انتخاب خاک برای بام باغ :


انتخاب خاک مناسب برای بام سبزیکی از فاکتورهای کلیدی است. این نوع خاک باید وزن کمی داشته و توانایی جذب آب در آن زیاد باشد و البته نباید فراموش کرد خاک مدنظر باید غنی از کود برای تغذیه مناسب گیاهان باشد.


تقسیم وزن در بام سیز :


ساخت بام سبز باعث افزایش فشار بر روی پشت بام خواهد شد. بنابراین ساخت باغچه ها و یا آلاچیق باید با محاسبات دقیق انجام شود تا بتوان اضافه وزن ناشی از آن را برطرف کرد.


ایزولاسیون روف گاردن:


ایزولاسیون در بام سبز یکی از مهم ترین بخش ها است. در واقع ایزولاسیون عایق مناسبی است که از عبور آب به فضایی که زیر بام سبز قرار می گیرد به خوبی جلوگیری می کند.

مواردی  که در هنگام طراحی بام سبز باید به آن توجه شود؟


توجه به شرایط فیزیکی ساختمان و سایت هنگام احداث بام و دیوار سبز و طراحی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. مشخصات فیزیکی بام و دیوار که در هنگام طراحی باید بدان توجه شود:


     شیب بام :  شیب 1 تا 30 درجه برای جلوگیری از فرسایش و رانش خاک مناسب است و موجب تثبیت خاک خواهد شد.

     جهت : جبهه شمالی و جنوبی بام و دیوار شرایط نور و گرمایی متفاوتی دارند همچنین اگر بخشی از بام یا دیوار در سایه درختان یا ساختمان‌های دیگر باشند. پوشش گیاهی به شکل متفاوتی رشد خواهد کرد.

     باد : بام و دیوارهای سبز نسبت به بام‌ها و دیوارهای ساخته شده با مواد دیگر در معرض خطر کمتری نسبت به طوفان است. تجارب نشان داده که بعد از یک طوفان سخت در سوئد بام سبز تازه احداث خسارت کمتری نسبت به سایر بام‌ها داشته‌است.

     وزن : قبل از نصب بام و دیوار سبز باید در مورد میزان بار اضافی که سازه می‌تواند تحمل کند اطلاع یابید. یک لایه نازک بام سبز وزنی معادل 50 کیلوگرم بر متر مربع زمانی که اشباع شده باشد دارد.


طراحی و اجرای بام سبز با سبز نما


ما متخصصان باغبانی بام سبز  هستیم. این باغ ها در بالای مجتمع‌های مسکونی و تجاری بزرگ کاشته می‌شوند و نمایی متفاوت و جذاب به آسمانخراش‌ها  می‌دهند. این سیستم رشد، گیاهان را بدون نیاز به سرمایه گذاری در آب و نگهداری به طور منظم تشویق می کند. ما عمیقاً برای سؤالات شما ارزش قائلیم و سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن به سؤالات شما پاسخ دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی بام سبز و باغ عمودی با ما تماس بگیرید. می توانید برای مشاهده ی طرح های بام سبز به سایت شرکت سبز نما www.sabznama.com نیز مراجعه کنید.

017-۳۴۳۳۸۴۲۳

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : بام سبز,طراحی بام سبز,انواع بام سبز,دیوار سبز, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 311 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:09

ساخت دستگاه سینی چین ریترکشن توس ماشین :دستگاه سینی چین ریترکشن برای  چیدمان محصول فرم دهی شده از روی نوار بر روی سینی استفاده می شود.


یکی از پرکاربردترین محصولات در تولید انواع کیک و بیسکوییت و ویفر و هر چیز دیگری می باشد.


سرعت  ماشین با توجه به سرعت خط تولید قابل تنظیم است. عرض دستگاه با توجه به  عرض خط تولید از 50 سانتیمتر تا 1.5 متر قابل تغییر است. کاربرد ماشین برای  چیدمان محصولات خام دونات، کراواسان، اشترودل و شیرینی دانمارکی است.

 

شرکت تولیدکننده دستگاه سینی چین ریترکشن :

 

شرکت ماشین سازی توس ماشین تولید کننده و تأمین کننده دستگاه سینی چین ریترکشن به صورت تخصصی در کشور می باشد.

 

دستگاه سینی چین ریترکشن به طور گسترده ای در هر کارخانه مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دستگاه  سینی چین ریترکشن به عنوان یک وسیله جانبی برای تولید مواد غذایی. به طور  خودکار می توان محصولات غذایی را به صورت سینی با سفارش مرتب کرد و استفاده  بهینه و هدفمند دستگاه سینی چین ریترکشن، می تواند موجب صرفه جویی در کار و  هزینه مشتریان می شود.

 

لازم به ذکر است که نوع چرخ آن ثابت و متحرک  طراحی شده است و انعطاف پذیری و عملکرد بسیار بالایی دارد. نوع موتور  دستگاه سینی چین ریترکشن ، موتور گیربکس می باشد و  در طراحی آن، اینورتر  نیز گنجانده شده است.

 

از دیگر ویژگی های این محصول، می توان به  بهینه کردن آن متناسب با نیاز و خواسته مشتریان اشاره نمود.همچنین جنس بدنه  آن از استیل طراحی شده است و تاچ اسکرین و PLC نیز دارد.


فروش دستگاه سینی چین ریتر کشن توس ماشین


راه  اندازی خطوط تولید جز تخصصی ترین رشته های کاری و محور حوزه تولیدات در  کشورمان ایران است. طی سال های اخیر پیدایش ماشین آلات چینی و کاهش بهای  تمام شده راه اندازی خط تولید ، منجر به رشد صنایع تولیدی مواد غذایی در  ایران شد. شرکت  توس ماشین  در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات  فعالیت  دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت مراجعه کنید.  www.toosma.com


هزینه خرید دستگاه سینی چین ریتر کشن توس ماشین  

 

آنچه  در راه اندازی یک خط تولید مواد غذایی چه توسط کارخانه ها و همکاران  (قدیمی) و چه سرمایه گذاران جدید در این حوزه، به عنوان یک دغدغه مطرح  بوده، محاسبه هزینه راه اندازی ماشین آلات و نتیجه سود آوری و بازگشت اصل  سرمایه آن پس از کسر تمامی هزینه های آن (حداقل) در 3 سال اول با در نظر  گرفتن ریسک های احتمالی معقول است.

 

چنانچه در زمینه تولید  مواد غذایی همچون بیسکوییت و شیرنی و کیک و اشترودل، فعالیت می کنید و نیاز  به دستگاه سینی چین ریترکشن دارید و یا نیازمند مشاوره تخصصی می باشد،  کافیست با ما تماس بگیرید.

09123194549

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : ساخت دستگاه سینی چین ریترکشن توس ماشین,دستگاه سینی چین ریترکشن,تولیدکننده دستگاه سینی چین ریترکشن, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 268 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:07

ترندهای جدید و متنوع ست کردن مبلمان با دکوراسیون داخلی منزل : رنگ بنفش بادمجانی، رنگ آبی، رنگ نارنجی مبلمان به نظر بعضی از افراد می  تواند چشم نواز باشد. اما برای شما، یک اثر هنری است که می خواهید در  دکوراسیون داخلی منزل خود از آن استفاده نمایید. اما تزئین صحیح اطراف یک  مبل رنگی چگونه است؟ شما همچنین به الگوی مناسب برای دکوراسیون داخلی نیاز  خواهید داشت! شما باید آنها را به طور صحیح با سایر دکورها، سبک ها و قطعات  متناسب با آن به کار ببرید. در تصاویر نمونه از دکوراسیون اطراف مبلمان می  باشد. که بسیار شیک ولوکس است و شما می توانید به راحتی از آنها الگو  بگیرید.


از سایه های سفید، سبک و خنثی استفاده کنید.


سفید یا  یک برنزه خنثی راهی عالی برای ست کردن آن با مبلمان است. می توانید یک  قسمت از دیوار اطراف مبلمان را رنگ سفید کنید. این امر باعث می شود که نگاه  مردم به جلو و عقب حرکت کند، نه اینکه روی یک چیز متمرکز شود. همچنین یک  چشم نواز عالی ایجاد می کند و به شما امکان می دهد با یک سبک متفاوت  دکوراسیون داخلی منزل خود را انجام دهید.


از الگوهای مختلف بهره ببرید.

الگوهای  مخلوط کردن را در یک اتاق تمرین کنید. اگر به درستی انجام نشود، این می  تواند نتیجه ی عکس دهد. بنابراین، از کم شروع کنید. از یک الگوی هندسی یا  یک الگوی راه راه استفاده کنید. آنچه که نتیجه مثبت می دهد و فضا را متعادل  می کند بیابید. مواردی از بافت های مختلف را در اطراف مبلمان رنگی قرار  دهید. با گذشت زمان، می فهمید که چه چیزی کار می کند، چه چیزی انجام نمی  شود، و چگونه می توانید آن رنگ پررنگ را با بقیه بافت ها، چاپ ها و الگویی  که با آنها در خانه کار می کنید ترکیب کنید.


در مورد رنگ های پر رنگ  شما باید آنها را به طور صحیح با سایر دکورها، سبک ها و قطعات متناسب با  آن کار کنید. در هنگام تزئین یک اتاق چند نمونه از این نکات ساده را در نظر  بگیرید که یک مبل رنگی در آن قرار خواهد گرفت.


رنگ نارنجی روشن یا  قرمز را می تواند به راحتی با یک بالشت سیاه تیره یا هررنگ دیگر ست شود.  استفاده از بالشت به رنگ های مختلف این اجازه را به شما می دهد، که سبک و  سلیقه شخصی خود را در دکوراسیون داخلی منزلتان به کار ببرید.


زمان کافی برای دکوراسیون داخلی منزلتان صرف کنید.

وقت  بگذارید و رویکردهای مختلف را انجام دهید، موارد را به اطراف حرکت دهید.  که به شما امکان می دهد تا چیزها را از طریق لنزهای مختلف مشاهده کنید، تا  اینکه در نهایت قاب کاملی پیدا کنید. قرار نیست در یک مدت زمان کم این کار  را انجام دهید. و واقعاً باعث می شود که شخصیت شما بدرخشد.

 

دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون


مدرسه معماری داخلی آرت کانر برگزار کننده دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون در گرایش ها و شاخه های مختلف از جمله :


    دوره آموزشی روشنایی و نورپردازی


    دوره آموزشی جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ


    دوره آموزشی جامع فنگ شویی


    دوره آموزشی  تابلوهای دکوراتیو و پتینه


    دوره آموزشی  تخصصی دکوراسیون داخلی


    دوره آموزشی تخصصی چیدمان و سبک شناسی می باشد.


جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری دوره های آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون در مدرسه معماری داخلی آرت کانر با ما تماس بگیرید.


شماره تماس : 01732331513


با  توجه به اینکه بازار معماری ایران با کمبود متخصص در حوزه معماری و  دکوراسیون داخلی مواجه است، گذراندن دوره تخصصی دکوراسیون داخلی باعث می  شود تا افراد علاقمند به این حوزه به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست  یابند و انواع راه حل و تکنیک ها را با توجه به کاربری و نوع معماری هر فضا  بشناسند. در این دوره ها تاکید بر آموزش تکنیک های عملی برای سبک های  مختلف معماری است. ما با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و  محصولات آموزشی به شما کمک می کنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید.  همچنین شما می توانید به آدرس سایت www.art-connor.com مراجعه کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : ترندهای جدید و متنوع ست کردن مبلمان با دکوراسیون داخلی منزل,دوره آموزشی روشنایی و نورپردازی,دوره آموزشی جامع فنگ شویی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 306 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:05

فواید کود آهن هیراکود بر روی چمن : کود آهن یکی از ضروری ترین عناصر ریز مغذی در گیاهان است. این عنصر کم مصرف در فرآیند تولید کلروفیل نقش مهمی را ایفا می کند. به همین دلیل تولید کلروفیل و سبزینه برگ گیاهان تا اندازه زیادی وابسته به عنصر آهن می‌باشد. اهمیت آهن تا به آنجا پیش رفته است که کارشناسان تغذیه گیاهی همواره در تلاش برای تشخیص علائم کمبود آهن و رفع موانع جذب عنصر آهن بوده‌اند. در این مقاله ضمن بررسی ارزش غذایی عنصر آهن، به علائم کمبود آهن در گیاهان و روش های بر طرف نمودن این کمبود اشاره خواهیم کرد.

فواید کود آهن هیراکود بر روی چمن


ترکیبات کود آهن:

مهمترین حالت اکسیداسیون آهن 2 و 3 است ، اگرچه تعدادی از حالتهای 4 و 6 شناخته شده اند. برای عنصر آهن روند در پایداری نسبی حالتهای اکسیداسیون در بین عناصر سری اول انتقال ادامه می یابد ، به جز این که هیچ شرایط ترکیبی یا شیمیایی مهمی وجود ندارد که در آن حالت اکسیداسیون آهن با تعداد کل آن باشد.

الکترونهای پوسته ، هشت؛ بالاترین حالت اکسیداسیون شناخته شده 6 است که نادر و بی اهمیت است. حتی حالت اکسیداسیون 3 ، که در موقعیت کروم در جدول تناوبی حائز اهمیت است ، می تواند زمین را در موقعیت 2 در موقعیت آهن از دست دهد.

ترکیبات آهن در حالت 2 آهن مشخص شده و حاوی یون های سبز کم رنگ یون 2 یا یون های پیچیده است. ترکیبات آهن در حالت 3 به آهن گفته می شود و حاوی یون Fe 3 (بسته به میزان هیدرولیز ) یا به رنگ نارنجی تا قهوه ای بسته به میزان هیدرولیز ) یا یونهای پیچیده است

چگونه می توان چمن خود را با مکمل آهنی سبز کرد:

کیسه کود آهن:

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که همسایه شما چطور چمن سبز تیره ای می گیرد ، جواب فقط ممکن است کود آهن باشد. یک سلاح مخفی مورد علاقه متخصصان مراقبت از چمن و زمین های گلف ، مکمل های آهن به شما کمک می کند تا یک رنگ سرسبز ، عمیق ، آبی-سبز را به چمنزارهای چمن زنی منتقل کنید.

کود آهن به ویژه با گیاهان قهوه ای و آبی بسیار مؤثر است ، و به آنها کمک می کند تا در ماههای گرم تابستان بدون رشد زیاد (و نیازهای بعدی آب) ناشی از کودهای ازت ، به رنگ سبز عمیق بمانند. آهن همچنین به کنترل خزه کمک می کند .


 

مدیریت مواد مغذی کود آهن در گیاهان:

کمبود  کود آهن عامل محدود کننده رشد گیاه است. کود آهن از نظر مقادیر زیادی در خاک وجود دارد ، اما در دسترس بودن آن برای گیاهان معمولاً بسیار کم است و بنابراین کمبود کود آهن یک مشکل شایع است. در دسترس بودن آهن به گیاهان:

اگرچه بیشتر آهن موجود در پوسته زمین به شکل آهن 3 است ، اما فرم آهن 2از نظر فیزیولوژیکی از نظر گیاهان بیشتر است. این فرم نسبتاً محلول است ، اما به راحتی در آهن 3 اکسیده می شود ، که پس از آن رسوب می کند.

کود آهن 3 در پی اچ خنثی و زیاد غیر محلول است و باعث می شود آهن در خاکهای قلیایی و آهکی در گیاهان در دسترس نباشد. علاوه بر این ، در این نوع خاک ، آهن به راحتی با یون های فسفات ، کربنات ، کلسیم ، منیزیم و هیدروکسید ترکیب می شود. در چنین نوع خاکها استفاده از کلاتهای آهن توصیه می شود.


 

مناسب ترین کود آهن در هیراکود

گیاهان از مکانیسم های مختلف جذب آهن استفاده می کنند. یکی از این روشها مکانیسم کلت زدن است – گیاه ترکیباتی به نام سایدروفورها را آزاد می کند که آهن را چسبیده و حلالیت آن را تقویت می کند. این مکانیسم همچنین باکتری ها را درگیر می کند.

مکانیسم دیگر شامل آزادسازی پروتون ها (H ) و مواد کاهنده توسط ریشه های گیاه ، برای کاهش سطح پی اچ در ناحیه ریشه است. نتیجه افزایش حلالیت آهن است.

از این نظر ، انتخاب فرم کود نیتروژن قابل توجه است. ازت آمونیوم باعث آزاد شدن پروتون توسط ریشه ها می شود ، بنابراین پی اچ را کاهش داده و جذب آهن را تسهیل می کند.

نیترات نیترات باعث افزایش انتشار یونهای هیدروکسید می شود که باعث افزایش پی اچ در ناحیه ریشه می شود و جذب آهن کارآمد را خنثی می کند.

ریشه های جدید و موهای ریشه در جذب آهن فعال تر هستند ، بنابراین حفظ سیستم ریشه فعال سالم ضروری است. هر عاملی که در رشد ریشه دخالت کند با جذب آهن اختلال ایجاد می کند.


 

فواید کود آهن در گیاهان:

نقش آهن در گیاهان سالیان سال است که مورد توجه گیاه شناسان قرار گرفته است. امروزه با وجود آنکه همگان اذعان دارند که در ترکیب کلروفیل گیاه از آهن نامی برده نمی شود ولی نقش آن در ساخت و فرآیند فتوسنتز بر کسی پوشیده نیست. بنابراین هر گاه که با کم شدن کلروفیل مواجه شدید می توانید به کمبود عنصر آهن نیز شک ببرید. البته بین کمبود آهن و کمبود منیزیم شباهت های زیادی یافت می شود که بخش عمده ای از این تردید با برون سپاری آزمایشات به کلینیک های خاکشناسی بر طرف می گردد. فقر آهن همواره اولین حدس هر کارشناسی در مواجه با کم رنگ شدن کلروفیل گیاهان است . در برگ غلات کمبود آهن موجب پدید آمدن نوارهای سبز و زرد متناوب می گردد.

اثر بخشی کود های آهن:

هدف از مطالعه حاضر به منظور بهینه سازی اثربخشی کودهای معدنی آهن با افزایش با مواد آلی طبیعی بطور بیش از حد موجود بود. برای این منظور ، برگهای ممرز و پوسته های برنج بیرونی با افزایش مقادیر آهن سولفات و میزان موجود در گیاه و کل آهن اندازه گیری شدند.

علاوه بر این ، ما بررسی کردیم که آیا با افزودن زغال چوب می توان اثر کود آهن را افزایش داد. مطالعه حاضر نشان می دهد که برگهای ممرز به همراه 6?4? آهن سولفات و پوسته برنج خارجی به همراه 5? سولفات آهن بهترین رابطه هزینه و فایده را دارند.

یک پدیده گسترده در بین گیاهان مناطق خشک ، کمبود آهن یا حتی کلروز آهن است که براساس مقادیر نامناسب آهن کل در خاک در بیشتر موارد ظاهر نمی شود ، اما براساس خصوصیات شیمیایی مانند محیط قلیایی وجود دارد. یا محتوای آهک بالا .

حلالیت آهن با یک عدد هزار با هر افزایش پی اچ از یک واحد در پی اچ بین 4-9 کاهش می یابد . بنابراین ، تغذیه نامناسب آهن گیاهان اغلب در خاکهای آهکی بلکه در خاکهای قلیایی نیز ظاهر می شود . کاهش کمبود آهن از نظر اقتصادی خاص در کشت پسته که بخصوص در ایران کشت می شود است.

عوامل موثر بر جذب آهن در خاک

تهویه مطبوع خاک و ساختار آن در جذب آهن نقش مهمی را ایفا می کند. ساختار های متراکم و فشرده شده موجب افزایش بی کربنات و به دنبال آن بالا رفتن قلیاییت خاک ها می شود. این موضوع بر جذب درست آهن تاثیر بسیار منفی خواهد گذاشت. از طرفی اگر به واسطه استفاده از برخی مواد شیمیایی به صورت ناآگاهانه قلیاییت خاک افزایش پیدا کند، باز هم جذب آهن کاهش می یابد. یکی از این عوامل تخریب کننده، فسفات نیترات است. فسفات نیترات باعث کاهش جذب عنصر آهن می شود.

آزمایش خاک:

قبل از تصمیم به اصلاح خاک ، ابتدا باید دلیل کمبود آهن در گیاهان خود را بدانید. این امر با انجام آزمایش خاک در حیاط شما به بهترین وجه حاصل می شود. کیت های آزمایش خاک در چندین مهد کودک و مراکز باغ و همچنین خرده فروشان آنلاین موجود است.

کیت را انتخاب کنید که دارای یک آزمایشگاه معتبر باشد که نتایج را بررسی می کند. دلیل آزمایش خاک این است که بدانید آیا شما واقعاً کمبود آهن دارید ، پی اچ خاک خیلی زیاد است ، خاک کلسیم بیش از حد دارد یا مشکل دیگری وجود دارد. اصلاح خاک:

در بیشتر موارد ، کمبود آهن به دلیل پی اچ بالای خاک ایجاد می شود. برای اصلاح خاک ، محصولات طبیعی مانند کمپوست را اضافه کنید. اصلاحات دیگر برای کاهش پی اچ خاک شامل اصلاح گوگرد ، سولفات آمونیوم ، نیترات آمونیوم و اوره است.

اصلاح خاک برای هر علت فقر آهن می تواند چندین سال به طول انجامد تا واقعاً مشکل برطرف شود. با این حال ، تعمیر اغلب ارزش انتظار دارد. در مناظر مستقر ، درمان کل سطح خاک همیشه عملی نیست.

برای گیاهان منفرد که علائم کلروز آهن را نشان می دهند ، می توانید خاک اطراف سیستم ریشه گیاهان را با کودهای آهن با سرعت 2 تا 3 پوند در هر هزار فوت مربع درمان کنید.

کود آهن هیراکود بر روی چمن

نحوه استفاده از کود های شیمیایی آهن کلات شده

کودهای شیمیایی آهن کلات شده  در کشور ما نسبت به سایر سموم متداول تر می باشد، نکات مهمی پیرامون استفاده از کود های شیمیایی آهن کلات شده  وجود دارد که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره خواهد شد:

نبایدکود کلات شده شیمیایی را روی سطوح برگ گیاهان محلول پاشی نمود، تنها راه جذب این دسته از سموم ریشه گیاهان می باشد.

نباید سمومی که در آن فلزات سنگین بکار رفته اند را با کود های شیمیایی آهن کلات شده مخلوط نمود.همچنین آن ها را نباید با ترکیبات مسی مخلوط کرد.

یکی دیگر از ممنوعیت های اختلاط، اختلاط کود های شیمیایی آهن کلات شده با کودهای فسفره است.

حساسیت ترکیب شیمیایی آهن موجب شده که توصیه هایی جدی پیرامون مصرف کود آهن با ترکیبات نامبرده وجود داشته باشد.اگر این توصیه ها به درستی اجرا شوند، شاهد تاثیر مثبت کود آهن بر روی ریشه دهی و گلدهی خواهیم بود. همچنین کارکرد بهتر سیستم کلروفیل، گیاهان را در برابر تنش ها، آفات و بیماری ها مقاوم تر خواهد کرد.همچنین از نظر فیزیولوژیک گیاهان را برابر سرما بیش از پیش حفظ خواهد نمود.

کود آهن هیراکود بر روی چمن

میزان مصرف کود آهن و بهترین زمان مصرف:

بهترین زمان مصرف کود آهن فصول تابستان و بهار می باشد. برای مراحل مختلف رشد در گیاهان و نوع گیاهان توصیه های متنوعی برای استفاده از کودهای آهن وجود دارد. به طور کلی بیشترین مصرف کود آهن حداکثر 60 گرم به ازای هر درخت کامل می باشد که این میزان در زمان جوانه زنی تا 15 گرم در هر درخت کاهش پیدا خواهد کرد. برای نهال های جوان هم 5 الی 10 گرم کود آهن همواره توصیه شده است. انگور و کیوی نیز برای هر اصله نیازمند 5 الی 15 گرم آهن می باشد. اما در محصولات زراعی این مقدار متفاوت است شما می توانید برای هر مترمربع زمین زراعی به طور میانگین 2 تا 6 گرم آهن یا یک کیلوگرم کود آهن محلول شده در 1000 لیتر آب آبیاری را استفاده نمایید. توجه داشته باشید که همواره بهترین زمان مصرف کود آهن، قبل از گلدهی درختان می باشد.

شاید کمبود آهن یکی از مهم ترین مسائل تغذیه در گیاهان باشد، مسئله ای که تنها با شکل ظاهری برگ ها قابل‌تشخیص نیست و توصیه های کارشناسی به کشف علت دقیق مسئله کمبود مواد غذایی کمک خواهد کرد.به طور کلی پایین آمدن کیفیت خاک موجب پایین آمدن جذب بسیاری از عناصر غذایی می شود، بنابراین قبل از خرید کود و کود دهی به آزمایشات کشاورزی خود بیشتر توجه نمایید. جهت مطالعه کود مرغی یا پلت مرغی به پست مذکور مراجعه کنید.


 

آهن زنگ زده :در این حالت ، آنچه که یک قطعه آهن قراضه می تواند در پایه یک درخت سیب نهال به خاک بیفزاید ، زنگ زدگی یا اکسید آهن است که یک ریز مغذی گیاهی مورد استقبال کم است. کمبود آهن که به آن کلروز آهن نیز گفته می شود باعث زرد شدن برگ ها و عدم قدرت کلی بدن می شود.

این غالباً به ویژه در خاکهای اسیدی یا خاکهایی که دارای مس زیاد منگنز یا فسفر هستند ، رواج دارد.آهن یکی از اجزای لازم برای تشکیل کلروفیل است ، بنابراین بر توانایی گیاه در مهار انرژی خورشید تأثیر می گذارد. آهن همچنین در عملکرد تنفسی گیاهان نقش دارد ، جایی که آنها دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل می کنند.

کود آهن طبیعی : خاک ها می توانند آهن زیادی داشته باشند ، اما گیاهانی که در آنها رشد می کنند هنوز هم می توانند از نظر آهن فقیر باشند. به عنوان مثال ، خاک های قرمز به طور معمول غنی از آهن هستند ، اما اغلب به شکل نامحلول مواد معدنی هستند.

آهن یکی از رایج ترین ریز مغذی هایی است که گیاهان در آن می توانند کمبود کنند ، به همین دلیل است که پیرزن ایرلندی پیشنهاد کرد که بخشی از آهن قراضه را در کنار درخت سیب دفن کنید. حتی بدون آزمایش جامع خاک ، تشخیص کمبود آهن غالباً مناسب است.

اضافه کردن آهن به خاک می تواند به سادگی استفاده از قطعات قراضه آهن باشد ، اما تکه های تند و زنگ زده فلز موجود در باغ خطرات خود را به همراه دارند. یک انتخاب محبوب به عنوان یک اصلاح خاک ، پودر یا دانه دانه ذرات آهن است. اصلاح سایر عدم تعادلهای خاک مانند پی اچ و سایر مواد مغذی مذکور نیز می تواند در پیشگیری از بروز کلروز آهن مسیری طولانی را طی کند.

چگونه می توان کود آهن را به خاک باغچه  اضافه کرد؟

یک بطری اسپری ممکن است بهترین ابزار خانگی شما برای کلروز آهن باشد.

گیاهان برای زنده ماندن به 16 عنصر مواد مغذی نیاز دارند ، که سه عنصر از جو حاصل می شوند: کربن ، هیدروژن و اکسیژن. خاک 13 ماده مغذی دیگر را فراهم می کند: نیتروژن ، فسفر ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، گوگرد ، آهن ، منگنز ، روی ، کلر ، مس ، بور و مولیبدن. بعضی اوقات گیاهان دارای کمبودهای مغذی ، در درجه اول در نیتروژن و آهن هستند و نیاز به مکمل دارند.


 

انواع مکمل های چمن زن

دو نوع مکمل آهن وجود دارد:

ظروف مکمل آهن مایع:

کود آهن مصنوعی: کودهای غنی از آهن تولید شده. آنها معمولاً به صورت گرانول پخش می شوند و اسپری های شاخ و برگ نیز در دسترس هستند که می توانند در طی چند روز نتیجه بدست آورند. ضرر کودهای آهن مصنوعی این است که در صورت استفاده بیش از حد می توانند چمن شما را خاکستری کنند و اگر در هنگام پخش دقت نکنید ، آنها بتونی شما را به رنگ نارنجی زنگ می زنند.

کود آلی کود آلی : منابع آلی آهن د برای تجزیه آنها آهسته تر است ، اما آهن به طور طبیعی کلاته می شود و همین امر باعث جذب بیشتر گیاهان می شود. منابع آلی آهن بتن شما را لکه دار نمی کنند ، و این مواد حاوی مواد مغذی دیگری هستند که به طور طبیعی خاک و چمن شما را می سازند.

علائم کمبود کود آهن و نحوه استفاده از مکمل های چمن کود آهن:

بهترین زمان برای استفاده از آهن بر روی چمن شما در بهار است ، هنگامی که درجه حرارت در 60 تا 70 درجه فارنهایت است. از پاشش یا استفاده از آهن در هوای گرم خودداری کنید. برای جلوگیری از مصرف بیش از حد ، دستورالعمل های بسته را دقیقاً دنبال کنید.

چمن ها به آهن زیادی احتیاج ندارند ، و به طور کلی لازم نیست مگر اینکه آزمایش خاک شما نشانگر کمبود آهن باشد. اگر چمن شما زرد است ، قبل از امتحان مکمل های آهن ، اطمینان حاصل کنید که به مقدار کافی آب و مواد مغذی منظم مصرف می شود.

چرا از کودهای آهن در چمن  استفاده می کنید؟

از آنجا که شما در حال استفاده از خدمات ما هستید و فرض می کنید که چمن شما به عنوان بخشی از برنامه پاییز ما هنوز هم زیبا و سبز است ، ما برای رسیدن به رنگی بسیار غنی تر و عمیق تر به رنگ سبز-آبی ، یک دوز خوب آهن اضافه می کنیم .

این برنامه واقعا سر و شانه های شما را بالاتر از سایر چمن های دیگر در محله شما قرار می دهد. در حقیقت ، این آهنی است که کنتاکی را به آن رنگ آبی زیبا تبدیل می کند.

کود مبتنی بر نیتروژن ما چمن را تغذیه می کند و رنگ سبز عمیق و خوبی به آن می بخشد ، اما به هر حال گیاه چمن را نیز برای رشد ترغیب می کند. هنگامی که یک گیاه رشد می کند ، بیشتر انرژی خود را برای رشد تیغ استفاده می کند و سیستم ریشه را تنها می گذارد.

رشد چمن در پاییز به این معنی است که شما باید برش خود را ادامه دهید و دیگر نیازی به رشد چمن در اواخر پاییز ندارید. همچنین می توان از آهن برای تنظیم و تصحیح برخی کمبودهای خاک استفاده کرد و همچنین به عنوان یک جایگزین ارگانیک واقعی برای استفاده از برنامه سنگین کود نیتروژن مصنوعی در نظر گرفته شد.

مقدار مصرف کود آهن برای درخت

اگر چمن شما کسل کننده و سفیدرنگ به نظر می رسد ، احتمال وجود دارد که یک کاربرد آهن به ترمیم آن کمک کند.

چه نوع کود آهنی برای چمن مناسب است؟

آهن به دو صورت مایع و گرانول می آید. در بیشتر موارد نوع گرانول را اعمال می کنیم زیرا مایع برای استفاده یکنواخت بسیار سخت است. همچنین بسیاری از انواع آلی با کیفیت آلی موجود در آهن وجود دارد. ما معمولاً از آهن کلات شده استفاده می کنیم که فرآیندی است که آهن از طریق آن می گذرد تا بتواند کاربرد آن را آسان کند و مدت زمان بیشتری طول بکشد.

به عنوان یک نکته دیگر در مورد آهن ذوب شده ، این است که به منظور ایجاد آهن به راحتی و به آسانی در دسترس برای جذب گیاهان چمن ، از نظر شیمیایی پیوند خورده است.

از آنجا که مواد معدنی مانند آهن به راحتی توسط گیاهان جذب نمی شوند و می توانند در انواع خاکی با پی اچ بسیار بالا بچسبند ، از یک محصول آهن چلات شده استفاده می کنیم که بیشتر آهن را به سیستم عروقی گیاهان چمن سریعتر می کند تا نتایج بسیار بهتری کسب کند.


وقتی کود آهن را به چمن اضافه می کنیم:

ما در اواسط تا اواخر تابستان کاربرد آهن و کود را انجام می دهیم. در حالت ایده آل دمای هوا بین 55 تا 65 درجه خواهد بود. برخلاف برخی دیگر ، هیچ وقت آهن خود را وقتی دما در اواسط دهه 80 یا بالاتر قرار دارد بکار نبریم زیرا این می تواند فشار زیادی برای چمن شما ایجاد کند.

آیا برگ های مالچ در بهار برای چمن زنی خوب است یا بد؟

در حالی که چمن ها برای رشد سبز بیشترین وابستگی به نیتروژن را دارند ، اما به مقادیر کمتری به آهن ریز مغذی نیز احتیاج دارند. به خصوص مهم است که چمن خود را در تمام تابستان سبز نگه دارید بدون رشد بیش از حد نیتروژن اضافی.

برای جلوگیری از سوزاندن چمن خود ، همیشه باید بعد از کود دادن با آهن آبیاری کنید. بسته به برنامه کوددهی خود ، می توانید کود کامل را نیز شامل آهن کنید و یا از مکمل آهن بطور جداگانه از سایر غذاهای چمن استفاده کنید.

کودهای دارای ریز مغذی ها:

برخی از کودهای تجاری شامل مواد مغذی اصلی – بطور خاص ، نیتروژن ، پتاسیم و فسفر – به همراه آهن و سایر ریز مغذی ها یا عناصر کمیاب هستند. معمولاً می توانید این کودهای کامل را به صورت مایع یا گرانول خریداری کنید بدون تفاوت در اثربخشی آنها. از این نوع مواد غذایی چمن زنی یک تا چهار بار در سال ، از بهار تا پاییز ، استفاده کنید تا چمن خود را سبز و سبز نگه دارید.

مالچ غنی از آهن:

مالچ مواد غذایی برای چمن است که خاک را نیز مرطوب نگه می دارد و از رشد علفهای هرز جلوگیری می کند. بعد از اینکه چمن رشد خود را متوقف کرد به طور معمول در پاییز یا اوایل زمستان مالچ خوب روی صفحه را در یک لایه 1/2 اینچ بمالید .

بنابراین آب و اکسیژن هنوز می توانند به خاک چمن خود برسند. ترکیبات مالچ سرشار از آهن شامل جلبک دریایی و هوموس است که می توانید به صورت مایع ، وعده غذایی یا پودر به مخلوط مالچ اضافه کنید. همچنین می توانید 1 فنجان سولفات آهن را به هر 1/1 فوت مکعب مالچ مورد نظر برای چمن خود اضافه کنید. با فروپاشی مالچ ، آهن وارد خاک می شود.

مختصری از کود آهن :

از آنجا که آهن در خانواده فلزات است در جدول مندلیف،خانواده فلزات درلایه ظرفیتشان سه الکترون دارند هیچوقت با عدد فرد الکترون درلایه ظرفیت به حالت پایدار نمیرسند و همیشه تمایل دارد تا همه عناصر جهان یک الکترون از دست بدهد یا یک الکترون بگیرد تا به زوج برسند و لایه ظرفیتشان به حالت پایدار در بیاید.مشکل اهن این است که تمایل دارد یک الکترون از دست بدهد چون در خانواده فلزات است و به شکل اف ای 2( مثبت یک مثبت دو نماد الکترون )چون الکترون از دست میدهد لایه ظرفیتش به حالت پایدار میرسد.اگر قرار باشد اهن یک الکترونش را از دست دهد تبدیل میشود به اکسید اهن چون حتما با یک ماده ای ترکیب شده است که الکترونش را از دست داده است.معمولا اگر در خاک ریخته شود و با خاک ترکیب شود تبدیل به اکسید اهن یا همان اهن زنگ زده می شود که برای درخت مضرمی باشد. برای اینکه این حالت در خاک اتفاق نیافتد یک ایزومری به اهن اضافه میکنند ایزومر یک ساختار شیمیایی پایدار کننده است که تابع یک سری اشکال فیزیکی که دور پیوند های هر عنصر قرار میگیرد. امداند ایزومر پایدار کننده ای که برای اهن و مصرف خاکش طراحی کرده اند اورتو اورتو بوده که باعث میشود با خاک ترکیب نشود و مدت بیشتری در خاک بماند و به مرور در اختیار گیاه طول رشد قرار بگیرد.این اورتو اورتو از عدد تقریبا 3 و اخریش 6 بیشتر از ان نداریم.

کود آهن مایع

در خاک قلیایی نمیتوان ای دی تی ا استفاده کنیم فقط باید ای دی دی اچ ای استفاده کنیم اگر نه به سرعت با عناصر خاک ترکیب میشود تلفات کود بالا میرودو درصد کمی از ان به درخت میرسد.

نکته: کودآهن زمین اصولا 6 درصد بیشتر نمی باشند ،اهن محلول پاشی هم بین 10 تا 15 درصد میباشد که امکان بالاتر یا پایین تر گروه را دارد .

کود آهن پرینوا FE باتوجه به نیاز محصولات زراعی و باغی گونه های مختلف کود آهن را با ویژگی ها و خلوص متفاوت به شرح زیر تولید نموده است

1? با قابلیت آبیاری EDDHA

2? باقابلیت محلول پاشی EDTA

قابلیت ابیاری

در این شاخه از محصولات سه شکل کود  آهن با ایزومر ارتو ارتو های متفاوت عرضه میگردد

الف. 4?8

ب. 3?8

ج. 3?2

این سه نوع محصول قابلیت ابیاری در امور زراعی را داشته منجر به افزایش سبزینگی گیاه رشد رویشی افزایش میزان قند میوه و بهبود محصول خواهد شد.

 کود آهن EDTA

این محصول با قابلیت محلول پاشی و سرعت جذب بالا در گیاهان فقر شدید آهن را بسرعت از بین برده و منجر به کاهش خسارات فقر شدید آهن در گیاهان شده و بهبود عملکرد را افزایش میدهد.

همچین مطالب بیشتر در مورد انواع کود های آهن شرکت هیراکود را مطالعه کنید :


    کود آهن کلات شرکت هیراکود

    کلات آهن گرین استار پودری در هیراکود

    کود آهن کلات شده با هیومیک اسید (کود طبیعی)

    کود آهن گرین استار میکروگرانول

    کود کلات آهن فروتاپ

    کود آهن سکوسترن

    کود آهن کلات %6

    کود روی

    کود سولفات آهن


خرید آنلاین کود آهن در هیراکود

فروشگاه اینترنتی هیراکود : فروشگاه اینترنتی هیراکود اصالت هم? کالاهایش را تضمین و هم? آن‌ها را با کیفیت عالی عرضه می‌کند. از آنجا که هدف اصلی این مجموعه تولید و تامین بهترین نوع کودهای ضمانتی با منشاء ارگانیک جهت استفاده در بخش کشاورزی می باشد؛ کشاورزان  می توانند با خیال راحت این محصول را از طریق خرید آنلاین انجام دهند و با خیال راحت و هزینه های خیلی ارزان تر محصولی با کیفیت برداشت کنند. این اطمینان را به شما می دهیم که با یکبار استفاده از نمونه کودهای معرفی شده  مشتری دائمی ما خواهید شد و ما را به دیگران معرفی خواهید کرد.راه های ارتباطی:

جهت خرید، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیریت فروش: مهندس سید مهدی کالفی
شرکت هیراکودشماره موبایل: 09127256897
شرکت هیراکودایمیل: [email protected]
شرکت سبزینهکانال: شرکت هیراکود
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : فواید کود آهن هیراکود بر روی چمن,کود اهن,عوامل موثر بر جذب آهن در خاک, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 301 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 11:58

با برنج خزر بیشتر آشنا شوید : برنج یکی از مواد غذایی پرطرفدار و پراستفاده در دنیا است. برنج خزر یکی از برنج های پر محصول است که توسط موسسه تحقیقات برنج کشور در رشت معرفی شد و مورد آزمایش قرار گرفت و در اختیار کشاورزان گیلانی قرار گرفت ولی  به دلیل شرایط مناسب و سازگاری با زمین های استان مازندران، در این استان نیز کاشته می شود. این برنج به دلیل بازار پسندی این محصول مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه در مورد برنج خزر بیشتر توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

با برنج خزر بیشتر آشنا شوید.


برنج خزر ارقام پر محصول برنج است که از تغییر ژنتیکی برنج ایرانی به دست آورده شده است. این برنج اولین بار توسط موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر مورد آزمایش قرار گرفت و برای کشت و برداشت به دست کشاورزان سپرده شد. این برنج از لحاظ ظاهری بسیار شبیه برنج های صدری مانند برنج طارم بوده و قیمت بسیار پایین تر آن موجب شده که بعضی از تاجران برنج دست به مخلوط این برنج با برنج خوش عطر طارم بزنند. ترکیب این دو برنج از لحاظ ظاهری تقریبا قابل تشخیص نیست اما پس از پخت آن متوجه کیفیت پایین برنج طبخ شده و دو فازی شدن آن می گردید.


ویژگی و خصوصیات ظاهری برنج خزر


این برنج دارای ظاهری بسیار شبیه به برنج طارم و صدری و به صورت قلمی و دانه بلند است. رنگ این برنج سفید کدر تیره و گچی است. رنگ دانه این برنج سفید کدر تیره است و سطح آن گچی می باشد. طول دانه این برنج در حالت معمولی 7.39 میلیمتر و عرض آن 1.91 میلیمتر است که بعد از پخت طول آن 9.91 خواهد شد. بعد از پخت ، این برنج بسیار سفت خواهد شد و مانند برنج ایرانی عطر و طعم نخواهد داشت به همین خاطر مناسب مجالس و مهمانی ها نیست.


اندازه طول دانه این برنج در حالت معمولی 7.39 میلیمتر و عرض آن 1.91 میلیمتر است که بعد از پخت طول آن 9.91 خواهد شد. بعد از پخت ، این برنج بسیار سفت خواهد شد و مانند برنج ایرانی عطر و طعم نخواهد داشت به همین خاطر مناسب مجالس و مهمانی ها نیست ولی برای مصرف خانگی و روزمره با توجه به قیمت آن که بسیار به صرفه می باشد توصیه می شود.

برنج خزر در چه استان هایی کاشته می شود؟


در این مطلب به معرفی برنج خزر و خصوصیات آن می پردازیم که اغلب در استان گیلان و مناطق بسیار خاصی از استان مازندران کاشته می شود. برنج خزر اغلب در استان گیلان و شهر های تالش و آستانه کاشته می شود، اما در بعضی از نقاط مازندران نیز به خاطر انطباق پذیری بالای آن، کشت محدود این برنج مشاهده می شود. این برنج پس از پخت کمی سفت بوده و فاقد عطر و بوی خاصی است. به همین خاطر به عنوان پلو و استفاده در مجالس و مهمانی ها پیشنهاد نمی گردد.


تفاوت برنج خزر با برنج طارم چیست؟


این برنج دارای ظاهری بسیار شبیه به برنج طارم است. وجود این گونه برنج ها که شبیه به برنج های با کیفیت طارم هستند، دلیلی بر قیمت پایین تر برنج هایی که به عنوان طارم در بازار فروخته می شوند. بنابراین هیچگاه فریب قیمت پایین برنج هایی که به اسم طارم فروخته می شوند را نخورید و همواره از مکان ها و سایت های معتبر، برنج خود را تهیه فرمایید. قیمت برنج طارم با توجه به کیفیت بالای آن و میزان تولید کمتر آن نسبت به ارقام پر محصول، صدر درصد بالاتر از آنهاست و قیمت پایین آن در هر شرایطی توجیه اقتصادی ندارد.

سوء استفاده از شکل ظاهری برنج خزر


همانطور که در بالا اشاره کردیم خصوصیات ظاهری این برنج بسیار شبیه به برنج های صدری مانند طارم است و دارای قیمت بسیار پایین می باشد به همین دلیل مورد سوء استفاده تاجران برنج قرار گرفته است. آنها با ترکیب برنج خزر و صدری که بسیار شبیه به هم هستند اقدام به فروش این محصول مینمایند که در نگاه اول قابل تشخیص نیست اما بعد از پخت قابل مقایسه نیستند و شما شاهد دو فازی شدن برنج ها خواهید شد.

قیمت برنج خزر


قیمت این برنج بسیار پایین تر از برنج های ایرانی است و به همین دلیل مورد استقبال دلالان برنج قرار خواهد گرفت که بهصورت مخلوط اقدام به فروش این محصول نمایند. متاسفانه دیده می‌شود که برخی از فروشندگان برنج این نوع برنج را با دیگر برنج ها مخلوط می کنند و به اسم برنج درجه یک راهی بازار می‌کنند. بنابراین هیچگاه فریب قیمت پایین محصول طارم را نخورید و برنج خود را از مکان های معتبر خریداری نمایید.

برنج ایرانی مرغوب را از کجا بخریم؟


با توجه به اینکه دلالان این حرفه بسیار زیاد شده اند و برای افزایش فروش برنج مرغوب و با کیفیت را با نمونه پایین تر ترکیب می کنند و قیمت برنج را پایین تر می فروشند. با این اوصاف ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید برنج خود را از برنج آراتا رحیمی انجام دهید که تمامی محصولات آن با کیفیت و مرغوب می باشد و با استاندارد های لازمه تولید و بسته بندی می شود.

♦شماره موبايل  فروش ومشاوره:

09115110210

09116110210

09117110210

♦ شماره تلگرام :

09113778774

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : برنج خزر,خصوصیات ظاهری برنج خزر,برنج خزر در چه استان هایی کاشته می شود؟, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:02

چسب پلی اورتان در فایبر سمنت برد کنامیت : چسب پلی اورتان، چسبی دو جزئی و مقاوم در برابر رطوبت و با قابلیت سنباده خوری و برای رنگ پذیری مناسب می باشد.

چسب پلی اورتان چیست؟

کاربری چسب پلی اورتان در فایبر سمنت برد کنامیت چسب پلی اورتان، بطور خلاصه PU و یا گاهی اوقات PUR گفته می شود، چسب پلی یورتان دارای ماده‌ای تک جزئی با یک ترکیب ثابت نمی باشد . بلکه پلیمری ساخته شده از واحدهای زنجیره آلی و متصل به اورتان و یا کاربامات ها می باشد. بیشتر پلی اورتان ها پلیمرهای ترموست هستند که این نوع چسبها تحت حرارت نرم نمی شوند. امروزه در بازارشاهدتولید پلی اورتان های ترموپلاستیکی که نرم نشوند نیز هستیم. پلیمرهای پلی اورتان پس از واکنش بین ایزوسیانات وپلی اول شکل می گیرد.هردوی ایزوسیانات و پلی اول، معمولا از دو گروه عاملی و حتی بیشتر به ازای هر مولکول استفاده می کنند.

چسبهای پلی اورتان (پلی یورتان) برای چه مواردی استفاده می شوند و کاربری این چسب ها چیست؟

چسب پلی اورتان جهت چسباندن تمامی مواد طبیعی، متخلخل یا غیرمتخلخل همچون مواد چوبی ، فایبر سمنت ، سمنت برد ، لاستیک ، اپوکسی، چرم ، کاشی، شیشه، بسیاری از پلاستیکها، بتن، آجر و … قابل استفاده می باشد.

لازم به ذکر است که چسب پلی اورتان روی پلی پروپیلن، پلی اتیلن و مواد مشابه مثل تفلون و یا سیلیکون خیلی خوب عمل نخواهد کرد و سطح مومی یا روغنی نیز از خود باقی نمی گذارد. از مزیت های چسب های پایه پلی اورتان این است که می توانند به هر دو صورت جامد و نسبتا انعطاف ناپذیر و یا الاستیک و انعطاف پذیر باقی بمانند.

همچنین قطعه اصلی برخلاف چسبهای اپوکسی ، بدون باقی گذاشتن لکه و یا اثر تیغه از خط چسب ، قابلیت برش دارد.

چسب پلی اورتان قابلیت سنباده خوری و رنگ پذیری دارد و چسبی انعطاف پذیر و بدون خاصیت شکنندگی با طول عمر بالایی است.


 

مزایای چسبهای پلی اورتان

مزیت عمده چسب پلی اورتان در مقایسه با سایر چسب های دیگر ، قابلیت استفاده آن در شرایط با رطوبت بالا می باشد. می توان گفت حتی برای استفاده نیازمند رطوبت می باشد و جهت سرعت بخشیدن به گیرایی چسب به شرایطی مرطوب نیاز دارد.

سایر چسب ها از قبیل اپوکسی نمی توانند در رطوبت مورد استفاده قرار گیرند.

این چسب ضد رطوبت و ضد آب می باشد و مکمل اجرایی برای درزگیری فایبر سمنت برد محسوب میگردد.

لازم به ذکر استکه چسب پلی اورتان عموما جهت غوطه وری مدت بالا در آب توصیه نمی شوند، مگر اینکه از رنگ پایه آب و یا محافظی ضد رطوبت و آب هم استفاده شود.

چسب پلی یورتان به اکثریت مواد چسبیده می شود.

 آیا چسب پلی اورتان توانایی چسباندن مواد مختلف را هم دارد ؟

به عنوان مثال مواد بدون تخلخل را از قبیل فلز به چوب و یا آینه به دیوار را نیز به خوبی بهم می چسباند. این چسب به هیچگونه ماده افزودنی نیاز ندارد و بطور مستقیم آماده مصرف می باشند.

پلی اورتان ها در ترکیبات ، چگالی ها و بسته بندی های متنوعی در بازار عرضه می شوند.بعضی ترکیبات مدت زمان کارکرد حدود 20 دقیقه یا کمی بیشتر دارند. این مدت زمان به شما راحتی استفاده برای اعمال وگیرایی چسب می دهدکه بسته به نوع چسب می توان سرعت بسته شدن و گیرایی چسب را سرعت بخشید و به مراتب بالا برد و مادامی که مراحل گیرایی چسب کامل و سفت شود، به کاربر اجازه می دهد تا به کار خود ادامه دهد.


اتصالات نماهای فایبر سمنت برد کنامیت

چسب پلی اورتان با عنوان چسب گرمانرم معروف است چون به راحتی می تواند دو قطعه را بهم متصل نماید. تا وقتیکه پلی یورتان سرد می شود و کماکان ادامه روند گیرایی خود را تا مدت چند روز ادامه می دهد که به نهایت مقاومت خود رسیده و استحکام لازمه را بدست می آورد.

اگر چسب پلی اورتان به درستی استفاده شود، میتواند اتصالات خیلی قوی ایجاد کند. این چسب در محدوده دمایی بالایی قابل استفاده می باشد. چسب پولی اورتان مقاومت بالایی نسبت به اشعه بالای ماورابنفش خورشید ، برای استفاده در فضاهای خارجی در معرض نور خورشید گزینه بسیار مناسبی می باشد. پلی یورتان حلالی ندارد و تولید شده از ترکیبات آلی فرار با مقدار کم می باشد.

این چسب کاملا جامد بوده که این امر باعث شده تا بعد از استفاده دچار واکشیدگی و یا ترک و شکنندگی نمی شود.

معایب چسب پلی اورتان

استحکام چسب پلی اورتان در حد چسب اپوکسی نمی رسد. اما چسب پلی اورتان بر خلاف چسب اپوکسی که روی فلزات استحکامات بالایی به وجود می آورد، روی چوب و سیمان و فایبر سمنت ، تاثیر فوق العاده ای دارد. پلی اورتان در مقایسه با سایر چسبهای مورد استفاده ، بدلیل ویژگیهایی که دارد قدرت بالایی در چسباندن مقاطع انتهایی و درز ها دارد.

پلی اورتان در محل های خشک برای گیرایی و بازدهی بالا نیازمند کمی رطوبت می باشد. مدت انقضای بسته پلمپ چسب پلی اورتان محدود و کمتر از یکسال می باشد و در صورتی که یکبار باز شوند و رطوبت به آن نفوذ کند ممکن است خراب شود.

که به این دلیل چسب پلی یورتان در اندازه های متنوعی بسته به نیاز کاربر عرضه میگردد.

تماس طولانی چسب مدت بالا و یا تکرار تماس با پوست امکان دارد منجر به ایجاد حساسیت پوستی و …. گردد.که توصیه می شود هنگام کار کردن ، از دستکش استفاده شود.

بعد از گیرایی کامل چسب پلی اورتان بسیار ایمن بوده و هیچ خطری ندارد اما در مرحله میانی کار ، بسیار سمی و سرطان زاست. به این معنی است که استفاده از چسب پلی اورتان باید با مراقبت ، دقت و احتیاط بالایی انجام گیرد.

توصیه میشود در زمان استفاده ، از برخورد با دست جلوگیری شود و تا حد امکان بخارات ناشی از چسب استنشاق نشود.

تمیز کردن چسب پلی اورتان از روی پوست ،سخت است پس همانطور که در قسمت فوق بیان شد، استفاده از دستکش توصیه می شود. اگر قسمتی از چسب با پوست بدن برخورد کرده باشد ، تینر و حتی استون برای تمیز نمودن چسب پلی اورتان تا قبل از اینکه گیرایی کامل پیدا کند مناسب است.

این چسب تا کنون برای انواع کاربری اتصال فایبر سمنت برد کنامیت ، درزگیری فایبر سمنت و پوشش روی پیچ سطح در پانل سیمانی الیافدار و… بهترین گزینه بوده است. جهت راحتی و دقت هنگام تزریق چسب پلی اورتان توصیه می شود از دستگاه گان استفاده نمود تا به راحتی و در عین حال با دقت کامل از چسب استفاده نمود .


 

محدودیت های اجراء در استفاده از چسب پلی اورتان در فایبر سمنت برد

به هیچ وجه قبل از سخت شدن چسب آن را خیس نکنید و از اجراء آن در محل های مرطوب خودداری بفرمایید ، زیرا باعث افت کیفیت نهایی می گردد .

چسب پلی اورتان می بایست در مجاورت هوا و در شرایط محیطی سخت شود .

چسب پلی اورتان در شرایط جوی معمولی به صورت روزانه 2 الی 3 میلیمتر خشک می شود .

دمای هوا حین اجراء بهتر است حدود 5 تا 35 درجه سانتی گراد باشد .

توجه فرمائید تا وقتی که چسب خشک نشده است ، امکان پاک کردن ابزار تزریق و وسایل اجراء وجود دارد ، پس از خشک شدن به هیچ وجه پاک نمی شوند .

ملاحظات مربوط به چسب پلی اورتان در فایبر سمنت برد کنامیت

مدت نگهداری : یک سال در بسته بندی اولیه

بهترین دمای نگهداری : کمتر از 27 درجه سانتی گراد

شرایط نگهداری : دور از یخبندان و تابش مستقیم و طولانی نور خورشید

قیمت فایبر سمنت برد کنامیت

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کار رفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل ، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شده و کاتالوگ محصولات  در سایت کنامیت . جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش و خرید آنلاین این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .

۰۱۷۳۴۳۳۹۴۷۶-۷و ۰۱۷-۳۴۳۳۸۴۲۳

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : چسب پلی اورتان در فایبر سمنت برد کنامیت ,فایبر سمنت برد کنامیت,چسب پلی اورتان چیست؟, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 342 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:03

آیا استفاده از ssl در سئو تاثیری دارد ؟ تاثیر پروتکل ssl و https روی سئوی سایت برای گرفتن نتیجه بهتر در موتور  های جست و جو و آمدن به صفحه اول در صفحه نتایج جستجو گوگل در سال 2019 ،  سرعت سایت و استفاده از پروتکل https دو فاکتور مهم هستند.


برایان  دین از سایت بک لینکو (backlinko) آزمایشی انجام داده است با 1 میلیون  نتیجه گوگل برای تشخیص اینکه چه فاکتور هایی به وبسایت ها کمک میکنند تا در  صفحه اول موتور های جستجوگر قرار گیرند .


ما در اینجا قصد داریم به تحلیل 2 مورد از این موارد بپردازیم :


  - ip ادرس اختصاصی و سرعت وبسایت


2 -گواهی ssl


چگونه ای پی آدرس اختصاصی (Dedicated IP) روی سئو سایت تاثیر میگذارد.


هر  شغل آنلاینی از شرکت میزبانی(هاستینگ) استفاده میکند و بیشتر اوقات توجهی  به این موضوع که چه نوع ip را از شرکت هاستینگ تهیه کنند اطلاعی ندارند.


تاثیر ای پی اختصاصی و اشتراکی بر سئو

دو نوع آی پی در شرکت های میزبانی وب (هاستینگ ها ) وجود دارند که عبارتند از :


آی پی اشتراکی (Shared IP) :


به این معنی است که تعداد زیادی از وبسایت ها از آن ip استفاده میکنند. (اینکار از طریق ادرس یا همان URL انجام میگیرد ).

 

 آی پی اختصاصی (Dedicated IP) :


به  این معنی است که وبسایت آی پی مخصوص به خود را دارد. مزیت استفاده از ای  پی اختصاصی آن این است که هر فضای میزبانی که از طرف هاستینگ به شما داده  شده است به یک ای پی اختصاصی متصل است.


در حقیقت ، آی پی اختصاصی  سئو را بهتر نخواهد کرد ( به طور مستقیم ) اما سرعت بارگذاری وبسایت را  افزایش میدهد که این ، خود معیار خوبی برای رتبه بندی سایت ها در موتور های  جستجوگر google و bing است که از سال 2016 بر تاثیر سرعت سایت افزوده شد.


در نتیجه: ای پی اختصاصی منجر به افزایش سرعت سایت میشود که نتیجه ی آن سئو بهتر برای وبسایت شماست.


 

 

مزایای استفاده از گواهی ssl به شرح زیر است :


 افزایش رتبه در گوگل :


گوگل ، داشتن گواهی SSL را یک فاکتور برای افزایش رتبه وب سایت قرار داده است.

 

 بهبود عملکرد و امنیت :


برای  وبسایت هایی که ترافیک زیادی نیاز دارند ، داشتن گواهی ssl یک شرط مهم  است، از آنجا که آی پی اشتراکی توسط تعداد زیادی وبسایت استفاده میشود ،  منجر به کرش شدن و مشکلات امنیتی بسیاری میشود.


 


گواهی اس اس ال برای تجارت الکترونیک و هر شغل انلاینی که اطلاعات شخصی مشتریان را جمع آوری میکند لازم است.


گواهی SSL چیست ؟


گواهی  اس اس ال یک مورد امنیتی است که از اطلاعات خصوصی مورد استفاده در وبسایت  محافظت میکند. گواهی SSL امنیت بیشتری را برای حفظ دیتای کاربران فراهم  میکند و نماد آن یک قفل سبز رنگ در بالای سمت چپ می‌باشد. مرورگر کروم سایت  هایی که از پروتکل https استفاده نمی‌کنند و یا به نحوه صحیحی در سایت به  کاربرده نشده اند را به جای قفل سبز رنگ از عبارت not secure یعنی نا ایمن  استفاده می‌کند .

مزایای استفاده از گواهی SSL :


گواهی اس اس ال  فقط محدود به افزایش سئو نمیشود بلکه امنیت را برای صاحب وبسایت و اعتماد  از طرف بازدیدکنندگان وبسایت یا مشتریان را فراهم می آورد.

افزایش رتبه سئو سایت در گوگل :


در  1 آوریل 2011 گوگل اعلام کرد می‌خواهند ssl را وارد رتبه بندی کنند و در 6  اگوست 2014 برای تامین امنیت کاربران سایت‌ها HTTPS را به عنوان یک فاکتور  برای رتبه بندی در موتور جستجو اعلام کرد.


 

آیا https موجب افزایش رتبه سایت در گوگل میشود؟


امنیت :


از  نام دامنه و ایمیل برای جلوگیری از سرقت محافظت میکند. به عنوان یک فعال  حوزه وب شما دوست ندارید کسی به وب سایت شما نفوذ کند تا اطلاعات شخصی شما  را بدست آورد با گواهی SSL این موضوع برای آنها سخت خواهد بود.


پنهان سازی :


استفاده از گواهی اس اس ال در وبسایت شما اطلاعات مهم و حساس جمع شده از مشتریان شما را پنهان میکند تا فقط در اختیار شما باشد.


اعتماد :


با  توجه به نظر سنجی انجام شده ، 77?‏ از بازدیدکنندگان وبسایت ها نگران این  هستند که اطلاعات شخصی آنان میتواند مورد سوء استفاده قرار گیرد. استفاده  از گواهی ssl موجب افزایش اعتماد به فروشگاه و سایت شما می‌شود با سورنا  همراه شما هستیم در پروژه های مختلف .


محصولات ما در سورنا


لازم به ذکر است همین سایت نیز از بدو تاسیس از به نسخه https انتقال پیدا کرد.


نتیجه گیری :


برای  قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل فاکتور های زیادی ملاک است. اما  شما یک سرور اختصاصی برای میزبانی (و یا آی پی اختصاصی ) ، یک گواهی SSL  برای امنیت و جلب اعتماد مشتریان و موتورهای جستجو نیاز دارید. انجام هریک  از موارد بالا باید تاثیرات مثبتی در نتایج جستجو برای وبسایت شما داشته  باشد.

طراحی سایت ؟


ما در یک پست وبلاگ آینده راه اندازی یک استراتژی رسانه های اجتماعی را پوشش خواهیم داد ، بنابراین با سورنا همراه باشید.


برای  شروع کار نیاز به کمک دارید؟ کارشناسان بازاریابی و تولید محتوا در سورنا  برای کمک به شما در استفاده بیشتر از بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت  شما آماده اند. برای مشاوره با ما تماس بگیرید. و برای ثبت سفارش در سورنا  کنار شما هستیم .

تلفن: 01732358362 - 01732245361

همراه : ۰۹۱۱۶۳۶۷۹۲۹ - ۰۹۱۱۵۱۸۷۹۹۸

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : آیا استفاده از ssl در سئو تاثیری دارد ؟,سئو سایت,طراحی سایت,مزایای استفاده از گواهی ssl, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 255 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 12:03

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی بر اساس نوع کاربردشان در قسمت های متفاوت آشپزخانه ،در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

  • تجهیزات بار انداز و انبار
  • تجهیزات آماده سازی
  • تجهیزات پخت
  • تجهیزات پخت نان
  • تجهیزات سرویس و کافه تریا
  • تجهیزات نوشیدنی
  • تجهیزات شستشو
  • تجهیزات حذف مواد دور ریختنی

انتخاب صحیح تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

برای انتخاب درست تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و تعیین ویژگی های هر یک باید روشی که برای تولید مواد غذایی به کار گرفته می شود را در نظر گرفت نظیر:

در روش های مختلف تولید مواد غذایی،قسمت بار انداز،آماده سازی و تجهیزات شستشو ویژگی های یکسانی دارند.

۱- پخت – سرو (Cook-Serve)

معمولادر رستوران ها و یا سازمانهایی که پخت نمایشی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.بعد از دریافت سفارش، غذای مورد نظر با تجهیزات مناسب پخته شده و بلافاصله برای مشتری سرو می شود.

بشقاب آماده شده ممکن است تنها برای چند لحظه روی کانتر سر آشپز قرار بگیرد تا پیشخدمت آن را بردارد و در اختیار مشتری قرار دهد.

۲- پخت – نگه داری – سرو (Cook-Hold-Serve)

مواد غذایی بین پخت تا سرو زمان بیشتری (بالای ۶۰ دقیقه) نگه داری می شوند.این مدل،در کانسپت (Concept) کافه تریا مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد غذایی می توانند در انواع متفاوتی از تجهیزات نگه داری شوند برخی از آنها نمایشی هستند و در دید قرار می گیرند و مشتری می تواند غذای مورد نظر خود را از داخل آنها انتخاب نماید، برخی دیگر در داخل آشپزخانه استفاده می شوند.

انتخاب دستگاه نگه داریی (Holding) که کیفیت،ظاهر و ارزش غذایی مواد طبخ شده را حفظ کند بسیار در این روش حائز اهمیت می باشد.

۳- پخت – سرما – انبار – گرما – سرو (Cook-Chill-Store-Reheat-Serve) و یا به طور خلاصه پخت – سرما (Cook/Chill)

در این روش مواد غذایی بعد از پخت بلافاصله سرد می شوند، انبار می شوند تا بعدا گرم شده و مورد استفاده قرار بگیرند.از این روش به عنوان روش پخت پیشرفته یاد می شود. اولین بار ۳۰ سال پیش که این روش ابداع شد، در آشپزخانه های مرکزی مورد استفاده قرار می گرفت.

ویژگی های تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

در روش پخت -سرما مدت زمان نگه داری مواد غذایی را از ۵ روز به ۶ هفته افزایش می دهد و با روش پخت – فریز (Cook-Freeze) حداکثر تا ۶ ماه می توان مواد غذایی را نگه داری نمود .این دو روش مزایای آشپزخانه های مرکزی را از نظر موارد زیر به حداکثر می رسانند:

  • کاهش هزینه های نیروی انسانی
  • کاهش هزینه های مواد غذایی
  • کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری تجهیزات
  • کاهش هزینه های آب، برق و گاز
  • کیفیت یکنواخت و کنترل محصولات
  • افزایش سلامت مواد غذایی

روش پخت -سرما در رستوران های زنجیره ای، رستوران های منفرد، بیمارستان ها،هتل ها،زندان ها و مدرسه ها استفاده می شود،همچنین هتل های زنجیره ای و کترینگ ها از این روش در آماده کردن مواد غذایی بهره می برند.

قبل از ابداعِ تکنولوژی پخت – سرما حجم زیادی از غذاهای طبخ شده تا زمان سرو برای مدت زمان زیادی گرم نگه داشته می شدند و مقدار دور ریزی غذا در این روش بسیار زیاد بود.

تلفن دفتر مرکزی :

۰۲۱۲۲۰۹۹۷۲۶

۰۲۱۲۲۰۹۹۷۴۲

۰۲۱۲۲۰۹۹۷۳۴

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات آشپزخانه های صنعتی,آشپزخانه های صنعتی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 268 تاريخ : دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت: 15:01

خبرنامه